افزایش آرامش درونی و توان فیزیکی با دریافت ماساژ

مدیر مرکز تخصصی ماساژ دالک در مراسم افتتاحیه این مرکز با بیان اینکه نیاز بدن در طول فعالیت روزانه به خون رسانی و بازسازی بافت های حساس عصبی مشهود و غیرقابل گذشت است به افزایش آرامش درونی و توان فیزیکی با استفاده از ماساژ تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز، جواد یادگاریان ‌مدیر مرکز تخصصی ماساژ دالک ، ماساژ را یک علم دانست و قدمتی ٣ هزار ساله برای این علم در نظر گرفت.
وی اظهار ‌کرد: کشورهای ایران، مصر و سوئد از جمله کشورهای پایه گذار ماساژ در دنیا بود‌ند.
یادگاریان در ادامه؛ درمان افسردگی، از بین بردن اسپاسم و گرفتگی های عضلانی ، سم زدایی بدن، بالا رفتن قدرت سیستم دفاعی بدن و تسکین درد به ویژه در بانوان را از خواص دریافت ماساژ روزانه عنوان کرد.
وی ضمن تاکید بر علمی بودن فرآیند ماساژ، افزود: ماسور ها معمولا با کمک دست ‌ها ، آرنج ، ساعد ، انگشتان و در موارد‌ی با استفاده از پاهای خود به انجام ماساژ بر روی بدن می پردازند.
مدیر مرکز تخصصی ماساژ دالک همچنین به استفاده از نمک درمانی در این مرکز اشاره و خاطرنشان کرد: طب سوزنی و کریستال های نمک با تولید یون های منفی و ایجاد تعادل یونی، فرکانس طبیعی بدن را به حالت تعادل و تنظیم اولیه بر می گرد‌انند.
یادگاریان در پایان بهبود سیستم ایمنی بدن، کاهش سطح ‌حساسیت ، افزایش انرژی جسمی و درونی بدن، تسکین درد ، بازیابی توان بدن بعد از هر عمل ‌جراحی و رفع بی خوابی، استرس، اضطراب و اختلالات خواب را از جمله فواید و کاربردهای اتاق نمک برشمرد.

به گزارش یزدی نیوز سخنرانی انگیزشی و اجرای زنده موسیقی از برنامه‌های جانبی مراسم افتتاحیه مرکز تخصصی ماساژ دالک بود.

بخش نظردهی بسته شده است..