ترفندهای ESL برای مکالمه روان زبان انگلیسی

 یادگیری زبان به ندرت یک سرگرمی است. زبان آموزان انگلیسی معمولاً یک هدف نهایی در چشم دارند. چه هدف سفر باشد و چه مربوط به کار، یادگیری زبان انگلیسی معمولا وسیله ای برای رسیدن به هدف است. این بدان معناست که زبان آموزان انگلیسی می خواهند به سرعت به زبان انگلیسی مسلط شوند.  آدرس به انگلیسی

یادگیری روان صحبت کردن انگلیسی مستلزم تلاش، انگیزه و فداکاری زیادی است. این کار نیازمند ساعت های بی شماری تمرین و زمان صرف شده برای تماشای فیلم های انگلیسی و خواندن کتاب های انگلیسی است. اگر بخواهید این کار را انجام دهید، هر روز به روان صحبت کردن انگلیسی نزدیکتر خواهید شد.

چرا صحبت کردن روان انگلیسی مهم است؟

ممکن است برای برقراری ارتباط به زبان انگلیسی نیازی به داشتن مهارت های گفتاری خیلی خوب نداشته باشید. با این حال، مهم است که به زبان انگلیسی روان صحبت کنید، زیرا درک شما برای سایر انگلیسی زبانان آسان تر خواهد بود.

ارتباط یک خیابان دو طرفه است و شنونده باید آنچه را که می گویید تفسیر کند. اگر شنونده نمی خواهد به طور فعال انگلیسی شکسته را رمزگشایی کند، یک مانع زبان ایجاد می شود و برقراری ارتباط دشوار می شود. مهم است که به زبان انگلیسی روان صحبت کنید زیرا تسلط به شما کمک می کند موانع زبانی را از بین ببرید.

تسلط به زبان انگلیسی همچنین به شما کمک می کند تا افکار و نظرات خود را به طور دقیق و واضح بیان کنید. هر زبان آموز انگلیسی می تواند خود را بهتر به زبان مادری خود بیان کند. روان صحبت کردن به زبان انگلیسی به سادگی به این معنی است که شما می توانید خود را به همان شیوه در زبان انگلیسی بیان کنید.

جایی که مردم وقتی می خواهند مسلط شوند اشتباه می کنند

بزرگ‌ترین اشتباهی که می‌توانید مرتکب شوید وقتی می‌خواهید به زبان انگلیسی مسلط شوید، اشتباه نکردن است. اگر ارتباط شما کامل نباشد اشکالی ندارد. هیچ راهی وجود ندارد که بدون اشتباه در ابتدا کامل باشد. اشتباهات به این معنی است که شما از زبان استفاده می کنید.

دومین اشتباهی که افراد وقتی می خواهند مسلط شوند مرتکب می شوند این است که فقط با خودشان صحبت می کنند. زبان آموزان انگلیسی ممکن است در نهایت زمان زیادی را صرف یادگیری زبان انگلیسی کنند. مشکلی که پیش می‌آید این است که آنها همه قوانین و نکات گرامری را می‌دانند، اما نمی‌توانند از آنها در گفتار انگلیسی استفاده کنند.

مسئله دیگری که از یادگیری یک زبان به تنهایی ناشی می شود این است که اشتباهات تلفظی و اشتباهات دستور زبان تبدیل به عادت می شوند. شکستن عادات چالش برانگیز است و می تواند مانع از برقراری ارتباط شود.

چگونه به زبان انگلیسی روان صحبت کنیم؟

ساده ترین راه برای صحبت روان انگلیسی این است که هر روز صحبت کردن را تمرین کنید. نکته کلیدی این است که محیطی پیدا کنید که بتوانید در حین صحبت در مورد موضوعات مورد علاقه خود، خود را بیان کنید.

شما نیازی به صرف ساعت ها برای مطالعه زبان انگلیسی ندارید. به سادگی یک شریک بومی انگلیسی زبان پیدا کنید و با او صحبت کنید. شریک انگلیسی زبان شما باید قواعد دستور زبان انگلیسی را بداند و در حین تصحیح شما می تواند آنها را برای شما توضیح دهد.

صحبت کردن با یک شریک انگلیسی زبان نیز به تقویت اعتماد به نفس شما کمک می کند. شما می توانید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید، اعتماد به نفس خود را تقویت کنید و گرامر انگلیسی را همزمان یاد بگیرید.

برای موفقیت باید خود را تحت فشار قرار دهید ، اما این بدان معنا نیست که باید نوار را خیلی بالا بگذارید. هر فعالیت انگلیسی که انجام می دهید، هر فیلمی که تماشا می کنید و هر کتابی که می خوانید باید برای سطح شما مناسب باشد. اگر به دلیل شکست مداوم احساس ناامیدی کرده اید، سطح خود را پایین بیاورید و دوباره تلاش کنید. یادگیری روان صحبت کردن انگلیسی باید دشوار باشد اما غیرممکن نیست.

انگلیسی هر روز چیست؟

English-Everyday یک دوره انگلیسی با درس های زنده برای زبان آموزان انگلیسی است که می خواهند انگلیسی خود را با زبان مادری، معلمان حرفه ای و دانش آموزان از سراسر جهان بهبود بخشند.

شما دروس زنده ای دارید که می توانید هر روز به آنها بپیوندید. شما می توانید تمام درس های رکورد را مرور کنید. تقویمی از دروس برنامه‌ریزی شده وجود دارد، بنابراین می‌توانید ببینید چه زمانی درس‌ها برگزار می‌شوند و در چه زمانی می‌توانید بپیوندید.

در برنامه English Everyday، شما پشتیبانی دارید و همچنین چت دانشجویی دارید که می توانید با دانش آموزان دیگر از سراسر جهان صحبت کنید. می توانید به صفحه بازخورد ما نگاه کنید تا بتوانید بفهمید دانش آموزان ما از کدام کشورها هستند. قبل از اینکه به برنامه ما بپیوندید، ما قویاً توصیه می کنیم در سمینار رایگان ما با Kris Amerikos ثبت نام کنید، جایی که می توانید یاد بگیرید:

  • برای رسیدن به نتایج بهتر چه اهدافی باید داشته باشید
  • چگونه خیلی سریع به زبان انگلیسی مسلط شویم
  • کاری که برای داشتن تلفظ کامل باید انجام دهید
  • ۳ اشتباه بزرگی که باید از آنها اجتناب کنید
  • کدام منابع رایگان به شما در یادگیری زبان انگلیسی کمک می کند
  • بهترین منبع برای بهبود صحبت کردن

بهترین نکات برای صحبت روان انگلیسی

بدون تلاش هیچ پاداشی وجود ندارد، اما راه درستی برای تلاش وجود دارد. هر زبان آموز انگلیسی متفاوت است. آنچه برای یکی کار می کند لزوماً برای دیگری کار نمی کند. در زیر نکاتی وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید تا ببینید آیا به شما کمک می‌کنند انگلیسی را روان صحبت کنید.

یاد بگیرید چگونه یک زبان را هوشمندانه تر یاد بگیریدنه سخت تر.

حرف بزن، حرف بزن، حرف بزن

اولین قدم این است که تا آنجا که ممکن است انگلیسی صحبت کنید. هیچ جایگزینی برای بهبود تسلط گفتاری انگلیسی شما وجود ندارد. شما باید انگلیسی صحبت کنید و زیاد صحبت کنید.

شما می توانید هر روز انگلیسی صحبت کنید. بهترین اپلیکیشن انگلیسی

پیدا کردن یک شریک انگلیسی زبان:

یک شریک انگلیسی زبان می تواند شما را راهنمایی کند تا روان صحبت کنید و در صورت بروز خطا، شما را تصحیح کند. اشتباهاتی که مرتکب می شوید به یادگیری شما کمک می کند و تمرین مداوم تسلط شما به زبان انگلیسی را بهبود می بخشد.

بخش نظردهی بسته شده است..