مروست، شهرستان شد

نماینده حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی: پس از چندین سال جدیت و پشتکار و پیگیری‌های مکرر، سرانجام مروست به عنوان یازدهمین شهرستان استان یزد ایجاد و معرفی شد.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا صباغیان گفت: با همت و پشتکار مسئولان استان و شهرستان خاتم و جدیت پیگیری‌های بی وقفه از طریق وزارت کشور و مجلس برای انجام خواسته‌های مردمی، در نشست دیروز هیات دولت پس از تایید کمیسیون سیاسی و دفاعی با انتزاع مروست از شهرستان خاتم موافقت و ارتقای این بخش به شهرستان مروست موافقت شد.

وی افزود: لازمه این کار اساسی و مهم ارتقای دهستان چاهک به بخش بود که با پیگیری‌های طولانی در سال گذشته انجام شد و بستر را برای شهرستان شدن مروست فراهم کرد سپس پیگیری برای شهرستان مروست ادامه یافت تا سرانجام امروز عصر در هیئت دولت تصویب شد.

این نماینده مجلس گفت : برای توسعه این منطقه محروم می‌بایست کار اساسی و بنیادی را دنبال می‌کردیم که بیشترین ظرفیت توسعه و پیشرفت را برای این شهرستان محروم ایجاد کند که الحمدالله محقق شد و نقطه عطفی برای منطقه هرات و مروست جهت رشد و توسعه در آینده خواهد شد.

صباغیان افزود : حوزه مهریز اینک با شش شهرستان بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است.

وی گفت : امیدواریم با همت و جدیت بیشتر مسئولان و ظرفیت فراهم شده بتوان با اختصاص بودجه‌های ملی و استانی برای افزایش طرح‌های عمرانی و زیربنایی در راستای توجه به توسعه و آبادانی شهرستان خاتم و شهرستان مروست قدم‌های بیشتری برداشت تا خواسته‌های به حق مردم در این مناطق دوردست و محروم جامه عمل پوشانده شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..