مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

چهارمین جلسه کارگروه امداد و نجات استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : چهارمین جلسه کارگروه امداد و نجات استان با حضور نماینده سازمان امداد و نجات و مسئول کارگروه آموزش همگانی سازمان امداد و مجات و اعضا کرگروه در سالن کنفرانس جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / دکتر حمید پارساییان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در ابتدای جلسه اظهار داشت : جمعیت هلال احمر استان با توجه به اینکه دارای ۱۰ پایگاه می باشد و این پایگاه ها خارج از محدوده شهری می باشد برای کلیه پایگاهها نیاز به ۶۰۰۰۰ سوخت لازم است .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : با توجه به جاده های خطرناک (علی آباد ،تنگ چنار مهریز۹ تدابیر ویژه ای لحاظ شود تا در این ایام زمستان و سرد بتوان پوشش لازم را جهت این مسیرها داده شود.

در ادامه این جلسه مقرر شد با توجه به تفاهم نامه ای که بین جمعیت هلال احمر و راهداری تنظیم شده است که در راه ماندگان و مسافرین که در بین جاده ها جهت اسکان تمام موارد انجام شود.

در طول جلسات  گذشته  که برگزار شده بود بیشترن محوریات جلسه بحث آموزش  همگانی بوده است که کمیته ای هم به نام هر خانواده یک امدادگر هم تشکیل شده است که ۸۳۵ نفر در ۱۰ دوره شهری و ۱۱۰ نفر در ۹ دوره روستایی این آموزش ا را فرا گرفته اند.

همچنین مقرر شد با هماهنگی اداره کل بحران مانورهای دورمیزی برگزار شود که کارگروه های امداد و نجات  با محورهای پیش بینی و پیشگیری ، آمادگی و مقابله قعالیت میکنند.

باید از تمام ظرفیت و توان دستگاه های اداری بکار گرفت و در کل خود کارگروه به این معنا می باشد که همه باهم کار گروهی را انجام دهیم. و در کنار دوره های آموزشی دوره هایی همچون دوره های ضمن خدمت را نیز اجرا کنیم که اگر مواردی از این قبیل را اجرا کنیم

در پایان جلسه مقرر شد تمام دستگاه ها که تابحال آموزش همگانی را در سازمانها و ادارت خود برگزار نموده اند کلیه آمار و گزارشات ان را به گروه ارائه نمایند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..