امام جمعه یزد: امام خمینی(ره) در ابلاغ رسالت خود خیرخواه آحاد جامعه بود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: امام راحل (ره) در تبلیغ و ابلاغ رسالت خود شجاع و نترس بود و برای همه خیرخواهی داشت و از هیچ فرصتی برای این منظور صرف نظر نمی‌کرد.

به گزارش یزدی نیوز، آیت‌الله ” محمدرضا ناصری ” در جمع یگان حفاظت زندان مرکزی یزد با اشاره به خاطره‌ای از امام (ره) افزود: وقتی از پاریس وارد فرودگاه مهرآباد شدیم حکومت بختیار تمام فرودگاه را نظامی اعلام کرده بود و افسران هوانیروز مسلح اطراف فرودگاه بودند و امام داخل سالن فرودگاه سخنرانی داشتند که پس از پایان سخنرانی، افسران همه دور خودروی امام جمع شدند و امام به آنها گفت که من عظمت و اقتدار و خیر و آزادی شما را می‌خواهم اما اینها شما را برده خود می‌دانند.

وی ادامه داد: اکثر افسران، اشک در چشمانشان حلقه بسته بود و بیشتر آنها گریه می کردند و امام در تبلیغ و ابلاغ رسالت خود شجاع و نترس بود و برای همه خیرخواهی داشت و از هیچ فرصتی برای این منظور صرف نظر نمی‌کرد و همین سخنان امام سبب شکل گیری جمعیتی در هوانیروز شد که پنهانی به دیدار امام آمدند.

امام جمعه یزد بیان کرد: این سخنان به قدری در افسران هوانیروز تاثیر گذاشته بود که تمام برنامه‌هایی که علیه امام خمینی(ره) طرح ریزی شده بود توسط همین افسران نقش بر آب شد و این حاصل امید و اتکا امام راحل به خدا بود.

ناصری تصریح کرد: هدف امام همواره مشخص بود و او هیچ حرکتی انجام نمی‌داد مگر اینکه رضای خدا در آن باشد و تمام تلاش امام خمینی(ره)، حاکمیت حکومت الله در ایران اسلامی بود.

ناصری، خطاب به یگان حفاظت زندان مرکزی یزد ادامه داد: شما سربازان امام زمان(عج) هستید و برای حفظ دین خدا و هدایت بندگان خدا و نجات آنها از بدی‌ها در حال فعالیت هستید و باید در مسیر هدایت بندگان خدا شجاعانه و دلسوزانه قدم بردارید و در این صورت است که هر دقیقه خدمت شما ثواب خواهد داشت.

وی تاکید کرد: کار خوب نزد خدا ارزش دارد و برکات بزرگی به دنبال دارد و بی شک خدمت شما به بندگان خدا نجات شما را به دنبال خواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه خداوند متعال عاشق بندگان خود است افزود: ما باید در مسیر کمال الهی قدم برداریم و بدانیم که هرچه از معصیت دور باشیم و به عبادت و خدمت به مردم نزدیک شویم درجات ما بالاتر خواهد رفت و خداوند دست ما را در دنیا و آخرت خواهد گرفت.

بخش نظردهی بسته شده است..