برگزاری مراسم گرامیداشت مقام زن در پست استان یزد

مراسم گراميداشت روز زن و مقام والای مادر به همت روابط عمومی و شورای فرهنگی اداره کل پست استان یزد ، با حضور آقاجانی مدیر کل پست استان و جمعی از بانوان شاغل در سالن کنفراس این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان یزد ،  در ابتدای برنامه و پس از ارائه گزارشی کوتاه توسط خانم حسن رضاییان نماینده بانوان پست استان ، حجت الاسلام رضایی بااشاره به ولادت حضرت فاطمه (س) و برشمردن اوصاف آن بانوی بزرگ اسلام گفت:همه بانوان با الگو قرار دادن حضرت فاطمه (س) در زندگی شخصی و اداری خود میتوانند گام های موثری برای خود و جامعه بردارند.

در ادامه آقاجانی مدیرکل پست استان ضمن محکوم کردن حادثه گلزار شهدای شهر کرمان گفت : حادثه تروریستی کرمان منجر به شهادت و جراحت تعدادی از هموطنان عزیزمان شد و ایران را به سوگ نشاند و موجی از اندوه و تأثر را میهمان سینه هایمان کرده است.

وی افزود : حاج قاسم ، نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود ، او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید و به راستی که شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ او در همه‌ این سالیان بود.

آقاجانی با اشاره به جایگاه زنان و مادران در دین اسلام اظهار داشت : مادران و زنان ، موقعیت انسان‌سازی و تعالی انسان را با پرورش روح و جسم آدمی در اختیار دارند.

وی ضمن تبریک این مناسبت به همه بانوان خانواده بزرگ پست استان ، عنوان کرد: بسیاری از شاخص‌های توسعه و ترقی در هر کشور و هر سازمانی از جمله مجموعه خوش نام اداره کل پست استان یزد به حضور مؤثر زنان وابسته است.

بالا ترین مقام پست استان افزود: حضرت فاطمه (س) در تمامی ابعاد اجتماعی، سیاسی و اعتقادی الگویی فاخر و ارزشمند و اسوه ای نیکو برای زنان مسلمان جهان محسوب می شود که امروز نیاز است همه امت اسلامی بویژه زنان ما بیش از پیش در همه امور از زهد ، تقوا و عبادت گرفته تا همسرداری ، ولایت پذیری و ایثارگری از این بانوی بزرگوار درس بگیرند.

درپایان این مراسم نیز هدایایی به رسم یادبود به حاضرین در نشست اهدا گردید.

لازم به ذکر است در پی انفجار تروریستی در گلزار شهدای کرمان و شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان در این ، جهت ادای احترام به خون ناحق ریخته و پاک این شهدای والامقام ، به دستور مهندس آقاجانی مدیرکل پست استان هفته گذشته مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن  لغو و روز جاری در قالب  مراسم گرامیداشت مقام زن برگزار گردید .

بخش نظردهی بسته شده است..