کاهش تاخیر در پرواز‌ها در حد توان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: تاخیر در پرواز‌ها ناشی از برخی مشکلات است، اما باید در حد توان این تاخیر‌ها کاهش یابد.

به گزارش یزدی نیوز، علی اکبر عزیزی با حضور در جمع اعضای صنعت هوانوردی استان یزد با قدردانی از تلاش‌های این مجموعه گفت: همت شما عزیزان سبب شده تا شاهد پرواز‌هایی بدون دغدغه، ایمن و سالم باشیم و الحمدالله در حج امسال اقدامات مجموعه حج و زیارت و فرودگاه‌ها باعث شد تا کمترین میزان نارضایتی را داشته باشیم.
وی با اشاره به قرار گرفتن استان یزد در مثلث گردشگری کشور ابراز داشت: صنعت گردشگری یکی از صنایع پاک و پولساز بوده و برای اینکه بتوانبم در جذب گردشگر موفقتر باشیم باید از زیرساخت مناسبی برخوردار باشیم که فرودگاه مناسب یکی از این زیر ساخت‌ها است.
معاون استاندار یزد تصریح کرد: شهر یزد تنها شهر جهانی ایران بوده که در واقع میراث اصلی ان سنت‌های اصیل و فرهنگ مردمان ان است و در کنار این فرهنگ بنا‌های ارزشمند ان مورد توجه است و البته یکی از بهترین راه‌های انتقال فرهنگ نیز همین مسیر گردشگری است بنابراین باید در این حوزه تلاش کرده و جایگاه خود را حفظ کنیم.
مهندس عزیزی راه اندازی خط پروازی یزدایر را در راستای گسترش صنعت گردشگری دانست و اظهار داشت: این اتفاق مهم و بزرگ از نیاز‌های ضروری استان در این حوزه بود که با پیگیری‌های استاندار محقق شد.
جانشین ستاد اربعین استان یزد در ادامه با قدردانی از تلاش‌های فرودگاه استان در سال قبل در زمینه انتقال زوار اربعین حسینی به کشور عراق گفت: در سال گذشته قریب ۹۰ هزار نفر زائر از استان یزد اعزام شدند که پیش بینی می‌کنیم امسال به مراتب شاهد استقبال بیشتری باشیم و بر همین اساس امیدواریم هر چه زودتر طرفیت هوایی استان اعلام شود تا بر اساس آن برنامه ریزی گرد تا بهترین خدمات را در حوزه حمل و نقل ارائه دهیم.
مهندس عزیزی با ابراز گلایه از تاخیر در پرواز‌های برخی از شرکت‌های هواپیمایی گفت: میدانم تمام تلاش شرکت‌ها جلب رضایت مردم است و این تاخیر‌ها ناشی از برخی مشکلات است، اما باید در حد توان این تاخیر‌ها کاهش یابد و چنانچه پروازی هم با تاخیر روبرو شد صادقانه دلیل ان را با مردم در میان بگذارید و جوابگوی نگرانی آنان باشید.
در پایان این نشست مهندس عزیزی از اعضای صنعت هوانوردی استان که در اعزام حجاج سال جاری اقدامات مناسبی را انجام داده بودند قدردانی کرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..