دورهمی عیدانه یزدیها برگزار شد

دورهمی عیدانه یزدیها به مناسبت عید غدیر خم طی مدت دو روز با حضور پرشور مردم در پارک آزادگان این شهر برگزار شد.

«حمید زارع» معاون واحد اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری این دورهمی عیدانه برای اولین بار و با استقبال پرشور مردم علی‌رغم برگزاری مراسمهای متعدد در این ایام، از سیاست‌گذاری سازمان برای برگزاری چنین مراسم‌هایی در دیگر اعیاد و مراسم‌های جشن در سطح شهر خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم طی مدت دو روز در محل پارک آزادگان، گفت: در این مراسم از تمام ظرفیتهای سازمان اعم از فرهنگی، هنری، ورزشی، گردشگری، کودک و صنایع دستی بهره گرفته شده است.

زارع تصریح کرد: در بخش گردشگری ۱۲ غرفه در بخشهای مختلف با حضور فعالان صنایع دستی دایر شده است و در بخش اجتماعی نیز ظرفیتهای متعددی مانند موسسات خیریه، بخشهای اجتماعی و پایش سلامت برای ارائه خدمات به مردم بهره گرفته شد.

به گفته وی، اجرای گروههای سرود، نمایش عروسکی، خیمه شب بازی، نقاشی و چهره پردازی و نقاشی خط و غیره ر قالب بخش فرهنگی این دورهمی فعالیت دارند و در بخش آموزش شهروندی نیز غرفه هایی با موضوعاتی مانند پرورش گل و گیاه، آموزش مسائل ایمنی به همت امادادگران اتش نشانی، استفاده از مواد بازیافتی و غیره دایر شده است.

زارع به بخش ورزشی و پر ازدحام این دورهمی نیز اشاره و عنوان کرد: در این بخش ۲۰ رشته ورزشی شاد و مفرح برای استفاده علاقمندان مهیا شده که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.

این مسئول برگزاری چنین برنامه هایی را موجب شور و نشاط و پویایی جامعه دانست و ابراز امیدواری کرد که برنامه های مشابه آتی با اطلاعرسانی وسیعتر و استقبال بسیار گسترده تری در سطح شهر برپا شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..