امام جمعه یزد:

کارکنان استاندارد تیزبین و حساس باشند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر لزوم تیزبینی و حساسیت کارکنان استاندارد در بازرسی‌ها و کنترل کیفیت کالاها و خدمات در راستای توسعه اقتصادی کشور تاکید کرد.

آیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» در دیدار کارکنان اداره کل استاندارد استان که همزمان با نخستین روز از هفته استاندارد برگزار شد، اظهار کرد: کارکنان و کارشناسان استاندارد استان با توجه به کمبود منابع مالی و انسانی، کارهای گسترده و سختی را انجام می‌دهند که بسیار جای تقدیر دارد.

وی به نقش کارکنان استاندارد در تامین سلامتی و ایمنی جامعه به ویژه در حوزه‌ی غذایی مردم اشاره و عنوان کرد: در همین راستا نیز از شما انتظار می‌رود که با مردم صادق و رو راست باشید تا آثار مثبت آن را در کار و زندگی خود نظاره کنید.

ناصری با تاکید بر لزوم تیزبینی و حساسیت کارکنان استاندارد در بازرسی‌ها و کنترل کیفیت کالاها و خدمات، این مهم را عامل پیشگیری از بروز خسارت‌های احتمالی به کشور و باعث حفظ منافع شخصی و ملی دانست.

امام جمعه یزد تاکید کرد: شعار امسال با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» چراغ راه و الگوی بسیار خوبی است بنابراین سعی کنید انجام وظایفتان برای رضای الهی و خدمت به مردم باشد.

ناصری به نقش مسئولان کنترل کیفیت در روند تولید نیز اشاره کرد و ابراز نمود: این افراد باید به عنوان نماینده اداره کل استاندارد، متعهد به مردم و تولید باشند چرا که در صورتی که جدی و دقیق عمل کنند، توسعه‌ی پایدار در کشور رقم خواهد خورد.

وی بر لزوم اهتمام به جلوگیری از وارادت کالاهای بی‌کیفیت و غیرضروری به کشور تاکید کرد و گفت: تولیدکنندگان داخلی با ارائه کالاهای استاندارد و با کیفیت می‌توانند بخش اعظمی از بازارهای بین‌المللی را نیز در اختیار خود بگیرند و کشور را در توسعه صادرات و گردش چرخ‌های اقتصادی یاری کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان، «محمد رضا زارع بنادکوکی» مدیر کل استاندارد استان نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از شرح وظایف، ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش روی این اداره کل اارئه کرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..