امام جمعه یزد عنوان کرد؛

سوء استفاده دشمن از رسانه‌ها برای تغییر ذائقه مردم

امام جمعه یزد گفت: دشمنان از رسانه‌ها برای تغییر ذائقه مردم و وارونه نشان دادن معروف و منکر در جامعه سوء استفاده می‌کنند.

به گزارش یزدی نیوز، آیت الله محمدرضا ناصری،  به مناسبت روز خبرنگار در بازدید سرزده از خبرگزاری صدا و سیمای استان اظهار داشت: خدا را شاکرم که در روز خبرنگار با حضور در جمع اهالی رسانه، این روز را به همه خبرنگاران تبریک بگویم و برای همه آنها توفیق روزافزون از درگاه ایزد منان مسئلت کنم.

وی با بیان اینکه خبرنگاری کار بزرگ و مهمی است، افزود: خبرنگاران همواره در انعکاس اخبار و تهیه گزارش‌ها صادق باشند تا جامعه و افکار عمومی را به سمت خوبی‌ها، ارزش‌ها و به سوی کمال که هدف زندگی انسان‌هاست، هدایت کنند.

ناصری با بیان اینکه هدف از زندگی رسیدن به کمال و مقام عالی انسانیت است، عنوان کرد: استکبار و رسانه‌های غربی جوامع را به سمت پوچ گرایی هدایت کرده‌اند و این امر سبب شده تا هدف زندگی انسان گم و انسان سردرگم شود اما در مقابل، زندگی انسان‌های مؤمن متکی به خداست و هدف رسیدن به کمال و خوبی هاست.

وی خبرنگاران را هدایتگران جامعه دانست و ادامه داد: باید زمینه‌ها را فراهم کرد تا مردم به سمت خداوند متعال هدایت شوند و شما اصحاب رسانه با برنامه ریزی درست و با پیام رسانی مناسب می‌توانید مردم را به سمت فطرت خدایی راهنمایی و هدایت کنید.

امام جمعه یزد افزود: دشمن به دنبال اهداف و مقاصد خود مُنکر را معروف و معروف را مُنکر نشان داده و به دنبال تغییر ذائقه مردم است و لذا در مقابل اقدامات تبلیغاتی و فعالیت‌های دشمن در فضای مجازی باید نسبت به تقویت انقلاب و آرمان‌های انقلاب برنامه ریزی شود و با آگاهی بخشی و تولیدات خوب و جذاب تبلیغات سو و حرکت‌های موذیانه فرهنگی دشمن علیه دین و انقلاب را خنثی کرد.

ناصری همچنین با اشاره به ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) ادامه داد: رسانه‌ها با توجه به نزدیک بودن ایام ماه محرم، مرام و پیام امام حسین (ع) را بیان کرده و مردم را به سمت اهداف سید الشهدا هدایت کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..