بی‌احترامی کادر فنی فولاد خوزستان به فوتبال یزد

به گزارش یزدی نیوز کادر فنی تیم فولاد خوزستان در صبحت‌هایی عجیب و در اعتراض به امکانات ورزشگاه شهید نصیری یزد، بیان کردند که امکانات این ورزشگاه در شان یک سرمربی نیست و سعداوی مصاحبه نمی‌کند.

 ورزشگاه شهید نصیری یزد  میزبان یکی از بازیهای مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور بود.

در این دیدار تیم های فوتبال فولاد یزد و فولاد خوزستان برابر هم قرار گرفتند و فولاد خوزستان موفق شد در نیمه دوم وقتهای اضافه از روی یک پنالتی مشکوک به گل دست پیدا کند.

با توجه به اینکه نماینده فوتبال استان یزد در لیگ دسته یک بازی می‌کند و حضور یک تیم لیگ برتری در استان یزد کمتر رخ می‌دهد، امکانات این ورزشگاه این استان هم در حد بالایی نیست و یزد در این موضوع از محرومیت‌هایی برخوردار است.

البته مسئولان ورزش استان یزد در سالهای اخیر تلاشهایی در زمینه افزایش امکانات کرده‌اند که از جمله این موارد نصب صندلی های استاندارد و زیبا در ورزشگاه است اما بودجه کافی برای تامین امکانات ورزشگاه‌های لیگ برتر در اختیار اداره کل ورزش و جوانان یزد نیست و طبیعتا دستیابی به تمام امکانات چند سالی زمان می‌برد.

طبیعتا همه افراد از این موضوع و محدودیتهای موجود آگاه هستند ولی در اقدامی عجیب کادر فنی فولاد خوزستان با رفتاری که به نظر برخی از مسئولان فوتبال یزد بی‌احترامی به فوتبال یزد به حساب می‌آید بیان کردند که امکانات فوتبال استان یزد در شان یک سرمربی نیست.

به دنبال این اعتراض‌ها نعیم سعداوی از مصاحبه با رسانه‌ها امتناع کرد و پس از اصرار خبرنگاران، در زمین چمن ورزشگاه به مصاحبه پرداخت.

منبع: تسنیم
 

 

۱ دیدگاه

  • عماد

    خب راس میگن. چی یزد مناسبه که ورزشگاش مناسب باشه. یه مشت ادم تنبل و بی سلیقه و بد سلیقه و کوته فکر توی شهرداری و شورای شهر و استانداری هستن. یزد هیچ گونه زیبایی ندارد. اگر گذشتگان این بافت تاریخی هم نذاشته بودن هیچی نداشت دیگه. جدیدی ها واسه یزد هیچکاری نکردن هیچ چیز ماندگار. توانایی تاسیس یه شهر بازی هم ندارن