در پی قتل های اخیر در استان یزد:

مردم یزد نگران امنیت هستند

در حالی که یزد سال‌هاست به عنوان یکی از امن ترین استان‌های کشور شناخته می‌شود و به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، یزد در زمینه جرائمی نظیر شرارت و سرقت مسلحانه در رتبه‌های آخر کشور قرار دارد، در هفته جاری خبر دومین قتل به وقوع پیوسته مردم این استان را به شدت نگران کرد.

به گزارش یزدی نیوزدر شرایطی که کمتر از یک روز از خاکسپاری جوان طلافروشی که در پارکینگ مسجد ملااسماعیل یزد به قتل رسید، نمی‌گذرد، خبر قتل جوان ۲۴ ساله اردکانی در یک نزاع خیابانی بار دیگر اذهان عمومی را در یزد مشوش کرد.

پریشب در پایان یک مراسم عروسی، هنگامی که کاروان خودروهای همراه خودروی حامل عروس و داماد در خیابان شهید احمدی روشن اردکان در حال حرکت بودند، یک مشاجره لفظی میان چند جوان رخ می‌دهد که این مشاجره در نهایت به برخوردهای فیزیکی و چاقوکشی می‌انجامد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اردکان در مورد این حادثه می‌گوید: پریشب حوالی ساعت ۲۴ یک جوان ۲۴ ساله اردکانی که از ناحیه گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود، به بیمارستان منتقل می‌شود که به دلیل شدت جراحت و خونریزی زیاد، از این حادثه جان سالم به در نمی‌برد.

این مشاجره البته چهار زخمی دیگر نیز داشته که حال آنها توسط مصطفی نوروزی، مساعد گزارش شده است.

شبکه‌های اجتماعی از ساعات اولیه صبح تصاویری از مقتول ۲۴ ساله را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند و درخواست‌های مردم برای ورود جدی‌تر پلیس به این حوادث اخیر در این شبکه‌ها در حال افزایش است.

در حالی که مردم یزد هنوز از شوک خبر قتل طلافروش یزدی و سرقت مقادیر قابل توجهی طلا خارج نشده‌اند، این خبر بر نگرانی‌های آنها افزود.

پلیس گرچه سرنخ‌هایی از قتل جوان ناکام طلافروش به دست آورده اما هنوز به نتیجه نرسیده و قاتلان و سارقان هنوز به راحتی در میان مردم تردد می‌کنند.

منبع: مهر

۳ دیدگاه

  • يزدان

    متاسفانه پليس يزد محدود شده به گشت ارشاد و گير دادن به صداي سيستم صوتي ماشين و مهماني خونوادگي و از اين حرفها كه هيچ يك امنيت كسي رو به خطر نميندازه. شما كافيه جهت آشنايي با يك دختر در كوچه اي قدم بزني تا از زمين و هوا پليس بريزه سرت و… ولي چاقو كشي و موتورسواري و مزاحمت و دزدي و غيره انگار نه انگار كه كار خلافي باشه. پليس يزد بدون توجه به اين مسائل شب ها در صفائيه مشغول به گير دادن هاي بيخود هست به چهارتا جوون. نظر منو سانسور نكنيد عين واقعيته. امنيت با بيرون بودن مو و مانتو كوتاه و صداي بلند موسيقي مختل نميشه.

  • نخبه یزدی

    سلام، متاسفانه نیرو های امنیتی از وظیف اصلی خود منحرف شدند.

  • شهروند

    سومين قتل هم ديشب دوشنبه شب اتفاق افتاد تو يزد! واقعأ شهر نا امني شده. با ضربات چاقو يك نفر رو كشتن دم در خونش در قاسم آباد. تا در رو باز كرده چاقو زدن تو قلبش. از پليس استان تقاضا دارم اين جنايتكاران رو در ملأ عام اعدام كنه كه بفهمن يزد نبايد جاي اين نا امني ها باشه. واقعأ متاسفم