واکنش مهران فاطمی به یک خبر:

ممنوعیت اظهار نظر کارکنان دولت درمسائل سیاسی و اجتماعی وجود ندارد/ففعالیتهای سیاسی ام دراوقات فراغت و غیرکاری صورت گرفته است

مهران فاطمی مدیر سابق حوزه استاندار یزد در واکنش به درج خبری با عنوان ساز ناکوک معاون مدیرکل برای دولت در یزد توضیحی ارائه داد.

بسمه تعالی
مدیر محترم سایت یزدی نیوز
سلام علیکم
احتراما در خصوص موارد مطروحه در خبر شناسه ۲۵۲۸۰با عنوان "ساز ناکوک معاون مدیرکل برای دولت در یزد…." با توجه به وجود نشانه های مرتبط با اینجانب در خبر مذکور از جمله، بخشی از نقد آقای بردستانی ، مواردی را به عنوان جوابیه برای درج در سایت یاد شده ارسال می دارد؛
– اینجانب از نخستین ماههای آغاز بکار جناب آقای میرمحمدی در استانداری تا هم اکنون، به لطف و نوازش دوستان در سمت کارشناس آموزش و پژوهش(با رتبه مقدماتی) مشغول خدمت بوده ام نه معاون مدیرکل! از شما انتظار می رفت قبل از درج این مطلب ، حداقل از دوستانتان در استانداری کسب اطلاع می نمودید.
– دوم اینکه در هیچ یک از قوانین و مقررات جاریه کشور ، مطلبی درباره ممنوعیت اظهار نظر کارکنان دولت درمسائل سیاسی و اجتماعی و… وجود ندارد، از همین رو بنده از حق طبیعی و قانونی خود برای فعالیت اجتماعی و اظهار نظر سیاسی استفاده و مطالب را در چارچوب آزادیهای مصرح در قانون اساسی منتشر نموده ام. این موضوع پیش از این نیز مسبوق به سابقه بوده است به عنوان مثال در خبر کد ۷۱۵۳۵مورخ ۱۸خرداد ۹۲ (سایت یزد فردا)و خبر مندرج در سایت یزدان نیوز به تاریخ ۱۸خرداد۹۲تصاویر و اخبار مرتبط با فعالیت دو معاون مدیرکل در ستاد آقای عارف و سپس ستاد آقای روحانی، منتشر و منعکس گردیده است که این دو بزرگوار الان دارای سمتهای بالایی در استانداری هستند.( لینکهای زیر)
۳-ثالثا عمده این فعالیتها دراوقات فراغت و غیرکاری صورت گرفته است و به فضل الهی، تاکنون مسائل حوزه کاری را دستخوش اعمال سلیقه و نقطه نظرات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی ننموده و سعی کرده ام تا کارم را به بهترین نحو انجام دهم. موید این موضوع، کسب رتبه اول کشوری در مقوله آموزش مدیریت بحران در ۳سال متوالی و انتخاب استان به عنوان پایلوت در این زمینه است که لابد در اخبار استانداری و سایر سایتها مطالعه فرموده اید.
اما درباره آنچه که پیرامون نقد جناب بردستانی نوشته اید، جنابعالی را به مطالعه پاسخ خود و جوابیه نامبرده دعوت مینمایم.
توفیق روزافزون همگان را از خداوند قادر متعال خواستارم.

با احترام ،مهران فاطمی
http://www.yazdfarda.com/news/1395/05/71535.html

http://www.yazdannews.com/08/6063-%D9%86%D8%B4%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD-%D8%B7%D9%84%D8%A8%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%B2%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B9%D8%A7%D8%B1%D9%81-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%D8%B2%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D8%AF.html
Yazdfarda
گزارش تصویری: نشست خبری اولیاء رئیس ستاد دکتر عارف در استان یزد – سایت خبری یزدفردا
YazdFarda News Agency,Iran news,Yazd news

گزارش تصویری: نشست خبری اولیاء رئیس ستاد دکتر عارف در استان یزد –  سایت خبری یزدفردا
YazdFarda News Agency,Iran news,Yazd news

۱ دیدگاه

  • lpln

    برای خودیها (پاکدستان ) همیشه ازادی بیان و پس از بیان بوده ! اما اگر دیگران همین کنند کارشان با مفتش و قاضی القضات و اتهام و تشویش و اذهان و…. کرامالکاتبین است!این هم از برکات مسلمانی این جماعت است.