یک مقام مسئول:

مشکل قطعی تلفن‌های همراه اول در یزد رفع شد

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات استان گفت: مشکل قطعی تلفن‌های دائمی و اعتباری خطوط اپراتور همراه اول در یزد رفع شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از مهر، عبدالمجید معنوی با اشاره به قطعی تلفن‌های همراه اول از شب گذشته تا کنون اظهار داشت: از شب گذشته تلفن‌ های همراه دائمی و اعتباری شبکه همراه اول استان به دلیل پاره ای از تغییرات در شبکه و سیستم ها دچار قطعی و اختلال شده بود که در حال حاضر وضعیت به حالت عادی بازگشته است.

وی ادامه داد: علت قطعی و بروز اختلال در شبکه تلفن همراه اول استان ناشی از توسعه و برگردان سیستم ‌های پاور مرکز موبایل استان بود که با تلاش کارشناسان شرکت ارتباطات سیار ایران این سیستم ها ارتقا یافت و اختلالات نیز حل شد.

معنوی با تشکر از همراهی و صبر وشکیبایی تمامی مشترکان همراه استان اظهار داشت: اطلاع رسانی گسترده از روز قبل از طریق اکثر رسانه های استان یزد انجام شد اما مشکل به وجود آمده با کمی تاخیر حل شد که تلاش مستمر و پیگیری متخصصان در حل این مشکل نتیجه بخش بود.

وی بیان داشت: با توجه به حجم بالای تقاضای مشترکان و ترافیک سنگین برقراری ارتباط؛ سیستم ها به تدریج در حال شناسایی و ریجستری مشترکان هستند که در  این رابطه درخواست می شود مشترکان از طریق روشن و خاموش کردن گوشی و انتخاب شبکه همراه اول در منوی تنظیمات شبکه به صورت دستی تلفن خود را در شبکه فعال کنند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات استان از تمامی رسانه ها به واسطه همراهی در حل این بحران تشکر کرد و گفت: از بعضی از کانال های جنجال برانگیز که خود را رسانه نام نهاده و با انتشار شایعات و خبرهای واهی سعی در تشویش اذهان عمومی کردند گلایه داریم.

۱ دیدگاه