پیگیری ها نتیجه داد:

لغو مراسم معارفه مدیر جدیدهلال احمر یزد

بعد از انتشار دهن کجی مسئولان هلال احمر کشور به مردم استان یزد ،خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که با پیگیری مدیران ارشد استانی انتصاب مدیر جدید هلال احمراستان یزد لغو شده است.

به گزارش یزدی نیوزاین مراسم قرار بود فردا ۱۰صبح(۱۲تیرماه)در سالن هلال احمر یزد برگزار شود.
طی روزهای گذشته اخبار غیررسمی از انتصاب یک مدیر غیربومی و کم تجربه مدیریتی برای سازمان مهم و گسترده هلال احمر استان خبر می داد.مدیری که برای مدیرعامل جمیت هلال احمر استان یزد انتخاب شده بود نه تنها یک چهره اردبیلی و کاملا نا آشنا به استان یزد است بلکه فاقد سابقه مدیریتی متناسب با این پست است.
عباس احد پور فقط حدود ده ماه سابقه مدیرعامل جمیت هلال احمر در شهر اردبیل را دارد و تا پیش از این نیز از مسئولیت ها و روزمه وی اطلاعی در دست نیست. در این مدت نیز حتی در سایت اصلی هلال احمر کشور حتی یک خبر به نقل از وی منتشر نشده است.
این در حالی است که مسئولان استان یزد از ابتدی تشکیل دولت یازدهم تاکنون گزینه های متعددی را برای این سمت به هلال احمر کشور معرفی کرده اند ولی در نهایت تعجب هیچ یک مورد قبول مسئولان قرار نگرفته است.
در بین چهره های معرفی شده دکتر راجی( از جانبازان و رئیس فعلی یکی از بیمارستان های مطرح استان) دکتر دهستانی ( مشاور سابق سلامت استاندار یزد) به چشم می خورند.

تابناک

۱ دیدگاه

  • علی

    با سلام متاسفم برای دوست عزیزی که مطلب بالا را نوشته چون درباره فرد مورد نظر اطلاعات کافی ندارد اول مطالعه نمایند وبعد نظر بدهند چرا باید غیر از جمعیت هلال احمر ریس ان باشد