ثبت نام کنید؛ دو رشته جدید در دانشگاه امام جواد

no-thumbs

وزارت علوم مجوز راه اندازی دو رشته جدید را در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه امام جواد یزد صادر کرد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه امام جواد یزد، شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه اخیر خود، ضمن بررسی امکانات و اعضای هیآت علمی این دانشگاه با راه اندازی رشته های "مدیریت کارآفرینی گرایش گردشگری" و "مطالعات معماری ایران" در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه امام جواد یزد برای مهر ماه ۹۵ موافقت کرد.
دانشگاه امام جواد هم اکنون آماده پذیرش دانشجو در رشته های کارشناسی ارشد مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شرح زیر میباشد :
✔️مطالعات معماری ایران
✔️مهندسی صنایع با گرایش مدیریت نو آوری وفن آوری
✔️کار آفرینی با گرایش گردشگری
✔️ مدیریت بازرگانی با گرایش تجارت الکترونیک
✔️ طراحی لباس
✔️ حسابداری
علوم تربیتی گرایش بهسازی منابع انسانی
✔️ مهندسی صنایع – صنایع
 دانشگاه امام جواد در موقعیت مکانی ممتاز شهری قرار گرفته است و برای کلیه متقاضیان خوابگاه با نظارت دانشگاه تامین خواهد شد. کلاسهای آموزشی دوره کارشناسی ارشد با بهره گیری از اساتید برگزیده استان و جهت رفاه حال متقاضیان صرفاً در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته در طول هر ترم برگزار میگردد. هزینه هر ترم تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مطابق شهریه مصوب وزارت علوم که در دفترچه انتخاب رشته کنکور درج گردیده حدود دو میلیون تومان می باشد که امکان پرداخت آن به صورت اقساط وجود دارد و علاوه بر آن، دانشجویان از مزایای وام شهریه در هر ترم تا سقف ۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال در صورت مساعدت صندوق رفاه دانشجویان و همچنین مزایای بیمه حوادث دانشجویی برخوردارند.
لازم به ذکر است پذیرش دانشجو در رشته های فوق صرفاً از طریق سازمان سنجش و پس از شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و انتخاب رشته صورت خواهد گرفت. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با اداره آموزش دانشگاه امام جواد یزد به شماره تلفن ۴-۳۸۲۸۱۲۰۰ داخلی ۲۳۳، ۲۳۱ و ۲۳۰ تماس حاصل نمایند و یا به سایت این دانشگاه مراجعه کنید.

۲ دیدگاه

  • سیدمحمدزینلیان

    باسلام، از شما خواهشمندم که شهریه کارشناسی ارشد را تا حد امکان پایین آورید، واقعا در توان ما دانشجویان نیست این مبلغ شهریه باتشکر

  • سیدمحمدزینلیان

    باسلام، از شما خواهشمندم که شهریه کارشناسی ارشد را تا حد امکان پایین آورید، واقعا در توان ما دانشجویان نیست این مبلغ شهریه باتشکر