نمایندگان استان یزد درکدام کمیسیون های مجلس ثبت نام کردند؟

آیا نمایندگان استان یزد دراولین قدم مطالبه استان را فراموش کردند؟!

شواهدهای موجود نشان می دهد که با ثبت نام نمایندگان استان یزد در کمیسیون های مجلس، آنان در اولین قدم مهمترین مطالبه استان یزد را فراموش کرده اند.

به گزارش یزدی نیوز تابناک نوشت:در حالیکه این روزها مهمترین مطالبه استان یزد رفع مشکل کم آبی و رفع بحران این قضیه است هیچ کدام از نمایندگان استان یزد در مجلس در کمیسیون آب و منابع طبیعی ثبت نام نکرده اند.
این در حالی است که حتی انتظار می رفت محمد رضا صباغیان نماینده شهرهای بافق و مهریز با توجه به مشکلات عدیده کارگری و قضیه جنجال برانگیر شرکت سنگ آهن مرکزی بافق درکمیسیون صنایع و معادن حضور پیدا کند اما نام وی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دیده می شود.
دهقانی نماینده میبد و تفت هم در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ثبت نام کرد و محمدرضا تابش نماینده اردکان نیز در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس.
همچنین موسوی بیوکی نماینده یزد و اشکذردر کمیسیون عمران حضور پیدا کرده است.
به هر حال انتظار می رود که با توجه به مشکلات عدیده اجتماعی و فرهنگی در استان یزد نمایندگان استان یزد در کمیسیون های تخصصی مجلس حضور جدی تری داشته باشند.
بحران کم آبی،مشکلات کارگری و حوزه صنعت و بعضا برخی مشکلات فرهنگی که بعضا با لغو کنسرت های موسیقی در یزد به اوج خود رسیده است باید مورد بررسی و نظارت بیشتر نمایندگان استان یزد قرار گیرد.

۱ دیدگاه

  • سام

    خدايي نماينده فقط تابش. اي كاش از حوزه يزد كانديد ميشد. بقيه نماينده هاي راه يافته بواسطه اصلاح طلب بودن راي آوردن هيچ رزومه خاصي ندارن.