نقدی بر تحولات اخیر مدیریتی در استان یزد؛

جابه جایی شطرنجی مدیران منصوبی دولت یازدهم شق القمر نیست/ احمدی نژادی ها هنوز در استان یزد پانوشت امضا می کنند

میرمحمدی رسما هنوز در ترکیب مدیریتی دولت احمدی نژادی ها در استان بعد از سه سال تغییر محسوسی نداده است و این تغییرات اخیر هم صرفا مدیران منصوبی دولت یازدهم را بنا به دلیل تغییر چارت به شطرنج گونه جا به جا کرده است.

به گزارش یزدی نیوز از ابتدای تغییر دولت، با توجه به شرایط خاص حاکم بر آن زمان تغییر مدیران منصوبی دولت احمدی نژاد که بعضا حتی بدون روزمه مشخص و "یهویی" منصب های بالایی گرفته بودند از خواسته های جمعی از مردم( رای دهنگان به حسن روحانی) بود.
با انتضاب میرمحمدی به عنوان استاندار یزد، این خواسته ها حالت جدی تری گرفت ولی پس از مدتی سرعت و نوع تحولات مدیریتی انتقادات بسیار زیادی را برانگیخت.
منتقدان نحوه عملکرد استاندار معتقد بودند او تمایل جدی برای تغییرات در استان ندارد ولی میرمحمدی ضمن رد این انتقادات معتقد به تغییر مدیریت در صورت لزوم بود.
به هرحال طبق بررسی که یزدی نیوز در سال ۹۳ انجام داد حدود ۸۰ درصد مدیران مجموعه استانداری تغییر کرده بودند و صرفا حدود ۲۰ درصد سایر مدیریت های استان دستخوش تغییر شده بود.
با گذشت سه سال و نگاهی به کارنامه عملکرد دولت می توان اذعان داشت که با حضور مدیران  "مدبر و امیدوار" شاید امتیازهای مثبت بیشتری نصیب استان می شد.
اما استاندار یزد که همیشه " آرام بودنش" جزو خصوصیاتش برشمرده می شد در هفته گذشته در مدت ۴۸ ساعت هشت تغییر مدیریتی را کلید زد.
دو فرماندار، پنج مدیرکل دراستانداری یزد و یک بخشدار تغییر کردند.
در ظاهر این رفتار استاندار برخلاف مشی همیشگی او یعنی " آرام بودنش" است اما نکته آنجاست اگر تغییرات در چارت استانداری ها نبود همین تغیرات کوچک هم انجام نمی شد.
میرمحمدی رسما هنوز در ترکیب مدیریتی دولت احمدی نژادی ها در استان  بعد از سه سال تغییر محسوسی نداده است و این تغییرات اخیر هم صرفا مدیران منصوبی دولت یازدهم را بنا به دلیل تغییر چارت به شطرنج گونه جا به جا  کرده است.
واقعیت تلخ آن است که هنوز احمدی نژادی ها در استان پای درخواست های مردم و دستورات دولت حسن روحانی را پانوشت می کنند.

 

۱ دیدگاه