آیا استان یزد بعد از لغو کنسرت موسیقی ” اسلامی تر ” شد؟

ادعا می شود در واقع اگر کنسرت برگزار می شد حتما بر اسلامی بودن استان اثر منفی می گذاشت، یعنی تعداد نماز خوان و مسجدی شهر کم می شد، بدحجابی بیشتر می شد و.. با لغو کنسرت پس از فردا باید استان اسلامی تر شود. چه کسی مسئولیتش را می پذیرد؟

به گزارش یزدی نیوز  یکی از مخاطبان تابناک یزد در یادداشت کوتاهی نوشته است:نگاه کنید به خطبه های غیرسیاسی یکی از  ائمه محترم جمعه که حافظ اسلام و دیار مسلمین هستند :" وضع‌گیری‌های روحانیت در بحث فرهنگی نه سیاسی است و نه جناحی بلکه عمل به مر قرآن کریم است و نباید از ما نگران باشید زیرا ما خیر مردم را می‌خواهیم و از استاندار یزد نیز تشکر می‌کنم که از بروز بسیاری از اتفاقات جلوگیری و از برخی مسائل فرهنگی مضر در استان جلوگیری کردند… "
تهاجم فرهنگی، براندازی نرم، شبیخونه فرهنگی و … همه کلمات کلیدی درست و و بر پایه محکمی است که این روزها کشور ما را نشانه رفته است. استدلال و دلیل وبرهان هم به اندازه کافی هست ولی مشکل اینجاست برخی "سوراخ دعا" را گم کرده اند.
بلند فریاد زده شد که اگر کنسرت در یزد برگزار شود اسلامیت و معنویت استان و فرهنگ دارلعباده خدشه خواهد خورد و این مسائل، "مسائل فرهنگی مضر" هستند.
در واقع اگر کنسرت برگزار می شد حتما بر اسلامی بودن استان اثر منفی می گذاشت، یعنی تعداد نماز خوان و مسجدی شهر و دیار کم می شد، بدحجابی بیشتر می شد، مسائلی همچون خیانت افزایش می یافت. بحث رابطه زنان شوهر دار فزونی می بافت. اعتیاد، طلاق  و روابط نامشروع در استان عیان می شد. بحمدلله کنسرت لغو شد و استان از یک سونامی مضرات فرهنگی رهایی یافت.
یعنی باید خوشحال باشیم که از فردا استان یزد " اسلامی تر " شده است.
مسلمانی مردم استان یزد" هنایش پررنگ تر از " مسلمانی مردم تهران، اصفهان و شیراز  است که کنسرت برگزار می شود.
دیگر دادگستری یزد از افزایش طلاق به دلیل خیانت زوج ها به یکدیگر سخنی نمی گویند.
دیگر نباید بشنویم بدحجابی در یز وجود دارد و همین چند تار مو هویدا هم نهان خواهد شد.
 و ده ها عنوان مضرات فرهنگی با کنسرت نرفتن مردم سر و سامان می گیرد.
بله !
یعنی باید امیدوار باشیم از فردا استان یزد " اسلامی تر " شده باشد که اگر نه، مسئولیت آن را به عهده چه کسی بگذاریم؟
پاسخ روشن است.

۱ دیدگاه

  • محمد

    از ائمه بابت لغو کنسرت ها ممنونم. چون باعث شد ما امسال مجوز رفتن به کنسرت گوگوش رو در آنتالیا پیدا کنیم… دم شما هم گرم…