فرماندار یزد:

تردد موتورسیکلت در شهر یزد ساماندهی شود

فرماندار یزد در جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی شهرستان یزد گفت: موتورسیکلت به عنوان یک وسیله رایج در شهر یزد می باشد که کارکردهای چندگانه ای دارد که باید بر مبنای آن ها در رابطه با ساماندهی آن تصمیم گیری شود.

به گزارش یزدی نیوز، جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی شهرستان یزد به منظور بررسی راهکارهای پیشنهادی به منظور ساماندهی وضعیت تردد موتورسیکلت در شهرستان یزد به ریاست فرماندار یزد تشکیل شد.

" محمود شاکری شمسی " در این جلسه با اشاره به ضرورت منظم این جلسات در سطح شهرستان اظهار داشت: موضوعاتی که در این جلسه مطرح می شود باید به صورت تدریجی، عالمانه و منطبق بر واقعیات حل و فصل شود.

فرماندار یزد با بیان اینکه ساماندهی وضعیت تردد موتورسیکلت در شهر یزد یک ضرورت است افزود: موتورسیکلت به عنوان یک وسیله رایج در شهر یزد می باشد که کارکردهای چندگانه ای دارد و که باید بر مبنای آن ها در رابطه با آن تصمیم گیری شود.

وی با اعلام اینکه فرمانداری یزد در رابطه با این مباحث از تصمیم گیر های هیجانی پرهیز می کند تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلاتی که در زمینه ساماندهی وضعیت تردد موتورسیکلت های در سطح شهر وجود دارد اعمال قانون با افرادی است که قانونمند نیستند.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان یزد با تأکید بر اجرای برنامه های فرهنگی توسط دستگاه های اجرایی مرتبط خاطرنشان کرد: بخش عمده از مخاطبان را دانش آموزان و والدین آنها تشکیل می دهند که آموزش و پرورش نیز می تواند با بهبود فعالیت های خود به مانند گذشته در امر فرهنگ سازی برای تردد این وسیله نقلیه در شهر گام های اساسی بردارد.

" شاکری شمسی " استفاده از روشهای تشویقی را در ساماندهی وضعیت تردد موتورسیکلت های مؤثرتر دانست و اضافه کرد: پلیس راهور و دیگر نهادهای ذیربط باید با اتباع خارجی که بدون کسب مجوزهای لازم اقدام به تردد با هر وسیله ای نقلیه ای می کنند، برخورد قانونی کند.

۱ دیدگاه