موافقت اصولی استاندار یزد با الحاق تمام استان خراسان جنوبی به یزد

استاندار یزد در یک نشست خبری گفت: از وقتی که بنده به سمت استاندار یزد منصوب شدم تا کنون بحثی نبوده و بنده شخصا با آن موافق نیستم چون حوزه وسیعی را در بر می گیرد لذا اگر کل خراسان جنوبی به استان یزد ملحق شود شاید این جدایی قابل اجرا باشد.

به گزارش یزدی نیوز میر محمدی استاندار یزد چهارشنبه شب در نشست خبری و در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه در برخی رسانه های طبس عنوان شده که طبس مجددا به استان یزد ملحق خواهد شد و حتی سخنانی به شما نسبت داده شده ،گفت:الحاق طبس به استان یزد از وقتی که بنده به سمت استاندار یزد منصوب شدم تا کنون بحثی نبوده و بنده شخصا با آن موافق نیستم چون حوزه وسیعی را در بر می گیرد و خدمات رسانی به آن مشکل است همچنین در صورت جدا شدن طبس از خراسان جنوبی دیگر چیزی از آن استان  باقی نمی ماند و لذا اگر  کل خراسان جنوبی به استان یزد ملحق شود شاید این جدایی قابل اجرا باشد اما اینکه  فقط طبس جدا شده و به یزد ملحق شود  امری غیر کارشناسی است.به هر حال تابع تصمیمات کشوری هستیم و اگر دولت و مجلس تصمیم بگیرند با کمال میل اجرا می کنیم چون می دانیم که حتما کار کارشناسی و بررسی شده در آن دخیل است و سپس تصمیمی گرفته می شود ولی تا این لحظه هیچگونه مسئله ای در رابطه با الحاق مجدد طبس به استان یزد نیست.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت:در مورد حق التدریس سال گذشته معلمان و فرهنگیان که  تا کنون پرداخت نشده نیز نامه ای به فانی وزیر آموزش و پرورش و همچنین وزیر کشور نوشتیم و درخواست کردیم که مشکل در سطح کشوری مطرح شده و برای رفع آن تمهیدات لازم اندیشیده شود.

۳ دیدگاه

  • عبدالرضا

    خراسان جنوبی بزرگترین تولید کننده طلای سرخ جهان (زعفران) بزرگترین تولید کننده زرشک و محصول استراتژیک عناب می باشد .
    استان خراسان جنوبی بزرگترین و متنوع ترین ذخایر معدنی کشور را داراست .
    مرکز خراسان جنوبی ، شهر بیرجند پاکیزه ترین شهر ایران به گفته معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست و ریاست محترم جمهوری است .
    جناب آقای میر محمد محمدی ، اگر رشادت و از خودگذشتگی مرزبانان غیور خراسان جنوبی نبود ، امروز به واسطه کینه توزی های دشمن ، استانی به نام یزد در نقشه جغرافیای کشور نداشتیم .
    جناب آقای محمدی اگر خدمت رسانی به هموطنان طبسی ما ، برای شما کاری مشکل است ، ما جوانان خراسان جنوبی و مسئولین این استان امروز با افتخار به طبس ، این سرزمین زیبا ، ولایت مدار و مدفن برادر بزرگوار امام رضا (ع) خدمت میکنیم.

  • طاها

    اگر رشادتهای سپاه الغدیر یزد در جنگ نبود چه؟اصلا ایرانی بود که تو سرش رجز بخونی

  • طاها

    اگر رشادتهای سپاه الغدیر یزد در جنگ نبود چه؟اصلا ایرانی بود که تو سرش رجز بخونی