خبر ویژه:

افزایش شایعات در مورد تغییر استاندار یزد

این روزها سخن از تغییر وی به شدت در محافل مختلف خبری و سیاسی پیچیده است و البته گزینه های جایگزینی وی هم مطرح می شود.

به گزارش یزدی نیوزسایت تابناک نوشت:بعد از برگزاری  انتخابات و همچنین سفر حسن روحانی رئیس جمهوری به استان یزد، خبرها از احتمال تغییر استاندار یزد حکایت دارد.

سید محمد میرمحمدی دوازدهمین استاندار یزد بعد از انقلاب اسلامی است. وی ۱۱ آبان ۱۳۹۲ معارفه شد و اولین روز کاری خود را آغاز کرد. 
با گذشت ۲۸ ماه از فعالیت وی به عنوان استاندار یزد، فشارهای رسانه ای زیادی از سوی جریان های مخالف را تحمل کرده است و در عین حال بحران هایی همچون بحران کارگری در شهر بافق، ماجرای سیاسی دفن شهدای گمنام در میدان امیرچخماق، مشکلات روزافزون بی آبی و همچنین تهدیدات و فشارهای مختلف جریان های دلواپس و رقیب را تحمل کرده است.
هرچند در اردوگاه همراهان دولت نیز مخالفانی دارد که شیوه مدیریتی وی را نمی پسندند و بر لزوم ایجاد نقش کاریزمایی اقتدار دولت تاکید دارند.
اما به هرحال این روزها سخن از تغییر وی به شدت در محافل مختلف خبری و سیاسی پیچیده است و البته گزینه های جایگزینی وی هم مطرح می شود.
این چندمین بار است که در مورد رفتن میرمحمدی از اتاق استاندار در ساختمان استانداری یزد سخن گفته می شود و باید منتظر ماند تا صحت یا کذب بودن این شایعات را محک زد.

۳ دیدگاه

  • مردم نیر

    آرزومندیم که ایشان تشریفشان را ببرند که جز خونجگری با مواضعشان درباره باروری ابرها چیز دیگری عایدمان نکردند!

  • hamed zeynali

    ای کاش هر چه زودتر این تغییر صورت بگیره تا بیشتر از این استانمون از دیگر استان ها عقب نمونه، وگرنه با این روند و شیوه ی مدیریتی که فعلا آقای میرمحمدی در پیش گرفته و به تبع اون تمام مدیران کل بقیه دستگاه ها ، اصلا آینده ی خوبی برای استان تصور نمیشه. انگار همه خوابن هیچ کس هیچ فعالیتی انجام نمیده همه دست رو دست گذاشتن و هیچ فشاری هم از آقای استاندارو استانداری یزد بر اونا نیست، وقتی هم دستگاه ها برنامه ی کاری نداشته باشن مشخصه دیگه نباید انتظار هیچ پیشرفتی هم داشته باشیم

  • ناشناس

    استان یزد به یک استاندار مقتدر و پر تلاشی همانند استاندار قبلی نیاز دارد.