جان باختن ۲ کارگر ظرف چهل روز در کارخانه شیشه اردکان/ نبود ایمنی یا بی احتیاطی؟

no-thumbs

شیرینی حضور پرشور مردم اردکان در انتخابات ۷ اسفند در آخرین دقایق اعلام نتایج با اعلام خبر مرگ یکی دیگر از کارگران کارخانه شیشه اردکان به کام همه مردم بویژه کارگران این کارخانه تلخ شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از تابناک یزد، خبری که تنها در یک سایت خبری اردکان به آن اشاره‌ای کوتاه شد و در پی آن برخی خبرگزاری‌ها به آن بصورت اطلاع رسانی پرداختند، اما کسی علت دقیق ماجرا و این‌که چرا ظرف مدت چهل روز شاهد مرگ انسانی بیگناه بنا به هر دلیلی در این کارخانه هستیم و جان یک انسان بی گناه دیگر تلف می‌شود.
بنا بر اخبار واصله این اتفاق تلخ برای کارگری اتفاق افتاده است که در بخش تازه تاسیس شده تولید بلوک سبک مشغول به کار بوده است، حوالی ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد ۷ اسفندماه در اثر یک بی احتیاطی! شنیده‌ها حاکی از آن است که بازرسین اداره کار در حال پیگیری موضوع می‌باشند و چندبار نیز به این کارخانه رفت و آمد داشته اند.
به گزارش شهروند اردکان،حال باید منتظر نشست و دید که دست اندرکاران و کارشناسان مربوطه دلیل این دو اتفاق تلخ را چه ذکر خواهند کرد چرا که هنوز علت مرگ کارگری که حدود چهل روز پیش نیز در این کارخانه جان خود را از دست داد مشخص نیست.

۱ دیدگاه