عارف:فرزندان انقلاب را به انگلیسی بودن متهم می کنند

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا عارف در آخرین روز تبلیغات مجلس به بومهن و فیامدشت سفر کرد و با مردم این دو منطقه استان تهران دیدار و گفت وگو کرد.

دکترمحمدرضا عارف در حسینیه بزرگ معصوم‌علی بومهن اظهار کرد: دولت روحانی ۶۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد که معادل بودجه ۲۰ سال کارهای عمرانی در کشور است.
سرلیست اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: می‌دانیم که تاکنون به همه مطالبات مردم پاسخ داده نشده است؛ اما مردم خودشان در جریان این بدهی هستند و همه چیز را می‌دانند و ما را درک می‌کنند.
عارف در ادامه با بیان اینکه در حال گذراندن ساعات پایانی تبلیغات هستیم، گفت: شاید این سئوال پیش بیاید که چرا بنرها و پوسترهای تبلیغاتی ما کم است؛ باید در این زمینه گفت که امکانات ما کم است و نمی‌توانیم همانند رقبای خود تبلیغات انجام دهیم.
وی تأکید کرد: ما افتخار می‌کنیم که مردم ستاد تبلیغاتی ما هستند و پوسترهای تبلیغاتی ما در قلب مردم است.
رئیس بنیاد امید ایرانیان از جوانان خواست با رعایت اخلاق در ساعات پایانی تبلیغات انتخاباتی فعالانه تر حاضر شوند.
وی با بیان اینکه دغدغه اصلی مجلس باید مقابله با فقر، فساد و تبعیض باشد،ادامه داد: فسادهایی که در دهه گذشته ما با آن روبه‌رو شدیم از جمله اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی مردم را به هم ریخت و این‌ مسائل باید در مجلس پیگیری شود.
عارف گفت: رفع تبعیض و مقابله با فقر هم باید مد نظر قرار بگیرد که سیاست‌های خوبی هم در این زمینه داریم.
سرلیست اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس نهم می خواست کارآمدی را از دولت بگیرد، تصریح کرد: مجلس نهم چه اقدام ماندگاری برای فقر زدایی انجام داده است؟تبعیض  و اعتیاد در کشور بیداد می کند. باید این معضلات حل شود.
وی با انتقاد از رواج بی اخلاقی در موسم انتخابات گفت: فرزندان انقلاب را به انگلیسی بودن متهم می کنند ما هم می توانستیم بگویم  مواضع اقندارگرایان مجلس در قضیه برجام  اسرئیلی بود اما این کار را نکردیم چرا که ملاک ما رعایت اخلاق است.

۳ دیدگاه

  • یزدی

    دروغ شاخدار بابت بنرهااز ایشان دیگر جائی نبود که نصب نکنند
    خودتان را وزن کنید ومنتظر نقد در ۴سال دیگر باشید
    دولت قبل خادم مردم بوده و انشاالله مجددا خواهد بود

  • م112

    انگلیسی دشمن کشور ایران اسلامی است کسانیکه در آنجا تجربه کسب نمودند تحت تاثیر این روباه حیله گرهستند مانباید غافل شویم بغل نمودن شریک زندگی در راه پیمائی ۲۲بهمن از تفکرات انگلیسی است

  • محمد علی رضائی09131593439

    بسمه تعالی آقای دکتر عارف نظر مبارک این فرزندان انقلاب در مورد فتنه ۸۸چیست؟نظر این عزیزان هم خدای نا کرده مثل آقای میر حسین موسوی است که فتنه گران عاشورا ۸۸ که شکی در سلطنت طلب بودن منافق بودن واز خانوده محکومین به اعدام دادگاههای انقلاب بودن نیست وآقای میر حسین موسوی آنان را مردان خدا نامید چیست؟