سرنوشت کارخانه قدیمی جنوب یزد چه می‌شود؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) ،اعضای شورای شهر یزد بر ضرورت تسریع در بهره‌برداری از کارخانه جنوب یزد و استقرار سازمان‌های شهرداری در این فضای تحت مالکیت شهرداری تاکید کردند.

 

حجت الاسلام عباس زارع، رئیس شورای اسلامی شهر یزد در آخرین جلسه علنی این شورا با اشاره به کاربری‌های زیادی که ساختمان قدیمی و بلااستفاده کارخانه جنوب دارد، تصریح کرد: خوشبختانه خرید کارخانه جنوب یکی از افتخارات مصوبات شورای دوره چهارم است که با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان، خریداری و در اختیار شهرداری قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: با توجه به وسعت این مکان، می‌توان برای آن طرح‌های تفریحی و ورزشی جهت کاربری‌های مختلف در نظر گرفت و با طرحی مناسب به یکی از قطب‌های فرهنگی و تفریحی شهر یزد تبدیل کرد.

 

محمد فقیه‌خراسانی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به پتانسیل بالای کارخانه جنوب برای کاربری‌های مختلف، تاکید کرد: با توجه به تعدد ساختمان‌ها در این مکان، سازمان‌های شهرداری می‌توانند در این کارخانه مستقر شوند.

 

محمدرضاعظیمی زاده، شهردار یزد هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده شهرداری در این مکان، گفت: گزارش مطالعاتی کارخانه جنوب به شورای اسلامی شهر ارائه می‌شود تا بتوانیم برای آینده این مکان تصمیمات مهمی گرفته شود و بعد از تصویب وارد عملیات اجرایی آن بشویم.

منبع: ایسنا

۱ دیدگاه

  • پيشنهاد

    سالن بولينگ و بيليارد،نگارخانه و گالري عكس، موزه هنرهاي معاصر،هتلپارك و مهمانسرا، نمايشگاه دائمي گل و گياه بصورت فضاي باز و بسته و … از طرح هايي هست كه ميشه اونجا اجرا كرد البته اگه سليقه اي باشه و از همه مهمتر اگه بخوان!