فوری:

تاخیر سه ساعته قطار پردیس یزد به تهران/معطلی همچنان ادامه دارد

قطار پردیس یزد به تهران که قرار بود ساعت 6 و 10دقیقه صبح امروز /یکشنبه/ حرکت کند به علت نقص فنی، بعد از سه ساعت و تا لحظه مخابره خبر همچنان در راه آهن مانده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) در پی این تاخیر طولانی و سرگردانی مسافران ، عده ای از مسافران در اعتراض به این تاخیر جلوی اتاق مدیرعامل راه آهن استان یزد تجمع کرده و خواستار رسیدگی فوری به موضوع شدند.

مدیرعامل راه آهن استان یزد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: قطار مسافربری پردیس یزد به تهران که طبق برنامه قرار بود ساعت ۶ و ۱۰ دقیقه امروز صبح حرکت کند به علت نقص فنی قادر به حرکت نیست و کارشناسان شرکت رجا در حال تعمیر و رفع نقص هستند.
محمد دهقان پور افزود: این قطار شب گذشته بدون تاخیر به یزد رسید ولی در ساعات ابتدایی صبح روشن نشد از این رو کارشناسان از ساعت ۳ و ۳۰دقیقه بامداد در حال تعمیر آن هستند .
وی با عذرخواهی از مسافران گفت: اعلام کرده ایم مسافران این قطار می توانند با کنسل کردن بلیط خود صددرصد بهای بلیط را دریافت کنند .
مدیرعامل شرکت راه آهن یزد خاطرنشان کرد: این قطار متعلق به شرکت رجا بوده و آنها باید پاسخگو باشند .
تماس های مکرر خبرنگار ایرنا با نماینده شرکت رجا در استان یزد بی نتیجه بود.

۱ دیدگاه

  • م .ش

    بارها و بارها قطار پردیس یزد به تهران و بالعکس با مشکلات جدی و تأخیرهای طولانی مدت روبرو شده است تا آنجا شاید بتوان گفت هر مسافری که یک بار با در سالهای اخیر مسافر این قطار بوده است طعم تأخیر آن راشنیده است . به نظرم وقت آن رسیده است که رسانه ها پیگیر این مطالبه ی مردم باشند ..