مردم یزد،اعدام مظلومانه نمر را محکوم کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مردم استان یزد همزمان با نقاط مختلف کشور، پس از اقامه نماز جمعه اعدام مظلومانه آیت‌الله شیخ نمر را محکوم کردند.

 ندای "مرگ بر آل‌سعود" مردم استان یزد امروز در آسمان این استان طنین‌انداز شد و شرکت کنندگان در نماز جمعه‌های استان یزد، اعدام شیخ نمر توسط رژیم جنایت کار آل‌سعود را محکوم کردند.

پس از اقامه نماز جمعه، نقاط مختلف یزد شاهد برپایی راهپیمایی‌های باشکوه با هدف محکوم‌کردن اقدامات ظالمانه رژیم آل‌سعود بود.

در این راهپیمایی، شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آل‌سعود، این رژیم ظالم را دستپروده رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت کار دانستند.

مردم استان یزد با تاکید براینکه امروز تمام جهان چهره واقعی مستکبران جهان از جمله آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و رژیم آل‌سعود را شناخته‌اند، خون آیت‌الله شیخ نمر را سبب نابودی آل‌سعود دانستند.

در پایان این راهپیمایی، بیانیه‌ای قرائت شد و شرکت کنندگان با سردادن تکبیر و "مرگ برآمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر انگلیس" و "مرگ بر آل‌سعود"، تاکید کردند که مسلمانان تا نابودی کامل ظالمان جهان ایستادگی می کنند.

منبع: تسنیم

۱ دیدگاه

  • محسن توکل

    با سلام
    ایکاش حمله کنندگان به سفارت وکنسولگری عربستان اجازه داده بودند محکومیت شهادت شهید نمر هرچه بیشتر جهانی شود ومحکومیت حمله به سفارت سعودی جای آن را نگرفته بود…