گفتگو با زندگی سخت یک کلیه فروش یزدی:

ماجرای مرد یزدی که از بدهکاری کلیه اش را به فروش گذاشت/ زیرفشار زندگی عاطفه هم دیگر اثر ندارد

ماجرای مرد یزدی که از عیال واری و بدهکاری کلیه اش را به فروش گذاشته و می گوید:اگر کفن داشت از مرگ نمی هراسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) ،بر دیوار کوچه برخوردار یزد که مرکز تجمع پزشکان است اطلاعیه ای با مضمون فروش کلیه به قیمت ۷۰میلیون تومان جلب توجه کرد.مرد یزدی که با ارزوی رفاه خانواده اش،کلیه اش را به فروش گذاشته است،می گوید:وقتی دختر و پسرم گفتنددیگر نمی خواهیم درس بخوانیم،دروغ نگویم بدم هم نمی امد چون هزینه مدرسه آنها را نداشتم.
وی می گوید:برای ازدواج دخترم مجبور شدم پول نزول کنم و چک و سفته بدهم.آخر سرهم هیچ پولی نداشتم که حتی یک تکه از جهیزیه اش را بخرم.بانک ها فقط به پولدارها یا کسانی که ضامن و پارتی دارند وام می دهد.
وی ادامه داد:چند سال پیش در بیمارستان با مردی آشنا شدم که کلیه اش را فروخته بود و برای معالجه به بیمارستان امده بود.از آن سال تا الان مدام این فکر در ذهنم بود تا بالاخره فشار زندگی من را مصمم کرد.
این کلیه فروش یزدی می افزاید:بجز دخترم که به خانه بخت رفته است،مابقی می داندد.پسرم خودش رفت واطلاعیه  فروش کلیه را برایم چاپ کردو به دیوار چسباند.
منبع :با اندکی خلاصه نشریه سی و سه

۲ دیدگاه

  • شستي يزدي

    چرا تصويري که گذاشتيد به خبرتان نمي خورد ؟؟؟ سن ۲۱ سال ؟؟؟ داراي دختر متاهل ؟؟؟ مگه چندسالش بود داماد شده؟؟؟ اين چه وضيعه تو خبر دادن؟؟؟

  • علی

    با سلام اگر بخواهیم به این مرد از طریق خیرین کمک کنیم باید با چه شماره ای زنگ بزنیم