طی مراسمی:

پروژه جدید پژوهشکده علوم تولید مثل در قطب ناباروری کشور کلید خورد

با حضور رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی یزد,آیین ساخت پژوهشکده جدید علوم تولید مثل یزد به همت خیّر بزرگوار حاج مرتضی خیراندیش آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  قائم مقام  رییس دانشگاه  علوم پزشکی یزد در امور مشارکتهای مردمی در این مراسم ضمن تبریک میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت:عرصه بهداشت و درمان یزد,از دیرباز تاکنون به همت خیرین,پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و نقش خیرین در عرصه سلامت استان انکار نشدنی است.

احمد حائریان افزود: وجود مجموعه قوی دانشگاهی,پتانسیل بالا و پیشینه درخشان یزد به عنوان قطب ناباروری کشور,زمینه ساز ساخت پروژه جدید و خیر ساز پژوهشکده علوم تولید مثل استان شده است و این اقدام خداپسندانه,برگی دیگر بر افتخارات استان یزد در حوزه مشارکتهای مردمی و خیر ساز است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه در این مراسم ضمن تقدیر از اقدام پسندیده ی خیر بزرگوار,اظهار داشت:ساختمان جدید پژوهشکده علوم تولید مثل استان با زیربنای ۱۵ هزار مترمربع و در سه طبقه ساخته می شود.

محمد رضا وفائی نسب با اعلام این خبر افزود:این مرکز جامع ناباروری شامل واحدهای آموزشی, درمانی, جراحی,آزمایشگاه های ژنتیک و تولید مثل, مراکز سقط مکرر می باشد و پیش بینی می شود که با هزینه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال و برآورد اولیه زمان ساخت حدود سه سال,آماده بهره برداری گردد.

۱ دیدگاه

  • محمد حسین ویسی طاهری

    با سلام خدمت شما بزرگواران خداوند ان شا الله به شما خیرین عزیز خیر عطا فرماید