مقصر اصلی کیست؟

چرا شایعه رفتن استاندار یزد هیچ وقت تمام نمی شود؟

طی ماههای گذشته رسانه های استان یزد بارها از برکناری و یا رفتن استاندار یزد سخن گفته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  تابناک نوشت:این شایعه زمانی رنگ پرنگ تری به خود گرفت که روابط عمومی استانداری یزد بدلیل ضعف حرفه ای با رسانه ها نتوانست با تولید محتوای مناسب از بروزاین شایعه جلوگیری نماید.این در حالی است که رسانه های منتقد و تندرو استان برای باقی ماندن این شایعه روز به روز بر طبل خود کوبیدند.

همچنین،برخی کارشناسان معتقدند که چون عملکرد مناسبی از دولت در اکثر بخش ها در استان دیده نشده است این شایعه با تحلیل های منتقدان پابرجا ماند.

البته به اعتقاد صاحبنظران، شایعه زمانی در جامعه شکل می گیرد که نهادهایی مانند روابط عمومی هم نتوانند وظیفه خود را بخوبی انجام دهند.همچنین شایعه باتوجه به اهمیت موضوع و ابهام درآن روزهای متمادی می تواند در جامعه نقش آفرینی کند.

این موضوع حتی بارها از سوی رسانه های حامی دولت به روابط عمومی استانداری یزد هشدار داده شد اما گوش شنوایی برای این تذکرنبود تا جاییکه علاوه بر رفتن و برکناری استانداریزد،مجموعه دولت در استان نیز مورد هجمه منتقدان قرارگرفت.

البته میرمحمدی استاندار یزد بارها به مجموعه تحت امر خود این موضوع را هشدار بود داد،اما بازهم گوش شنوایی از سوی مجموعه تحت امر او شنیده نمی شد.

با این حال امروزعباس ملازینلی یکی از افراد خوشنام و صاحبنظر در حوزه روابط عمومی بعنوان جانشین مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد معرفی شد تا با این انتخاب دیرهنگام بتواند با تخصص حرفه ای خود باری از مشکلات رسانه ای دولت در استان یزد را کمتر نماید.

۱ دیدگاه

  • یزدی

    باسلام
    خدا کند فرد دلسوزی برای یزد انتخاب شود بدون وابستگی به جناح