ورودیه پارکینگ فرودگاه یزد با پول

no-thumbs

اعضای شورای اسلامی شهر یزد با تعیین برخی شرایط با دریافت 10 هزار ریال به عنوان ورودیه پارکینگ فرودگاه شهید صدوقی یزد موافقت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) «سعدالله وطن‌خواه» مدیرکل فرودگاه شهید صدوقی در نامه‌ای به شورای شهر یزد خواستار افزایش نرخ ورودی پارکینگ فرودگاه شده بود. مدیرکل فرودگاه شهید صدوقی در این درخواست با اشاره به این‌که نرخ ورودی پارکینگ مصوب سال ۹۰ است که طی سال‌های گذشته با وجود افزایش نرخ حقوق، مزایا، بیمه، مالیات و هزینه‌های جانبی افزایش نیافته و هزینه‌های زیادی برای متصدی اداره و نگهداری پارکینگ به بار آورده است، خواستار افزایش این نرخ شده بود.
در این درخواست آمده بود: با توجه به تامین شیفت ۲۴ ساعته با توجه به جریان پرواز و مسافر در فرودگاه و خالی بودن ظرفیت پارکینگ در مقاطع زیادی از شبانه‌روز، فرودگاه یزد خواستار افزایش نرخ ورودی پارکینگ به ۱۰ هزار ریال است. این موضوع در صحن علنی شورا مطرح شد و با توجه به بررسی‌های به عمل آمده در کمیسیون برنامه و بودجه، اعضای شورای شهر با درخواست افزایش نرخ ورودی پارکینگ فرودگاه به ۱۰ هزار ریال موافقت کردند. آنها مقرر کردند که نرخ ورودیه پارکینگ تا ۱۵ دقیقه رایگان و پس از آن محاسبه شود و اطلاع‌رسانی ورودیه تا ۱۵ دقیقه رایگان نیز در محل ورودی پارکینگ نصب شود. اعضای شورای شهر همچنین بر ضرورت مسقف کردن پارکینگ‌های داخلی فرودگاه تاکید کردند.

همشهری

۱ دیدگاه

  • Ali

    ببینیم کی قانون تا ۱۵ دقیقه ش رو اجرا مکنه!
    فعلا که فقط یکی دو دقیقه لازمه تا ۵۰۰ تومن ناقابل رو بگیرن…..