فرار روبه جلوی برخی مسئولین:

ادعای عجیب معاون سیاسی استانداریزد:مراسم سخنرانی موسوی لاری آرام بود

در حالیکه سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات در دانشگاه یزد در آخر برنامه با اغتشاش گروههای تندور پایان یافت یک مقام مسول در استانداری یزد گفته؛دو برنامه سخنرانی اقای موسوی لاری در جمع اصلاح طلبان استان و دانشگاه یزد با کمال ارامش برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) محمدعلی طالبی معاون سیاسی استانداری یزدبه ایرنا گفته است: دو برنامه سخنرانی اقای موسوی لاری در جمع اصلاح طلبان استان و دانشگاه یزد با کمال ارامش برگزار شد.
وی افزود: در اواخر برنامه پرسش و پاسخ در دانشگاه یزد به علت اصرار برخی دانشجویان برای طرح سوالات شفاهی، تنش هایی بوجود آمد که بدلیل برنامه بازگشت حجت الاسلام موسوی لاری به تهران، ایشان ضمن خداحافظی از دانشجویان، محل مراسم را ترک و به سمت فرودگاه حرکت کردند.
این مسئول، با تشکر از اعضای شورای تامین استان به جهت فراهم ساختن شرایط مناسب برای برگزاری اینگونه برنامه ها تاکید کرد: بعد از مراسم حجت الاسلام موسوی لاری از برگزاری این دو برنامه رضایت داشتند و تنش بوجود امده در پایان برنامه را نیز طبیعی و از اقتضاعات محیط های دانشجویی دانستند.

این گفته ها در حالی بیان می شود که در اخر برنامه تعدادی از گروههای تندور دانشجویی با حمله و ایجاد رعب و وحشت قصد جنجال آفرینی داشتند که با درایت انتظامات دانشگاه یزد این مسئله ختم بخیر شد.هرچند این تعداد محدود دانشجو هم به برخی از خواسته های خود رسیدند.

اما سوال اینجاست که از روزهای گذشته این گروه تندرو تهدید به رعب و وحشت نموده بودند و حتی ترحمی معاون استاندار و مدیر کل امنیتی استانداری یزد در گفتگو با سایت تابناک تاکید کرده بود که این افراد به هیچ وجه کاری نمی توانند انجام دهند.

 

۱ دیدگاه

  • یزدی

    باسلام
    تند روکسی است که می داند نباید کسانیکه در فتنه ۸۸فقش داشته اند را به یزد حسینیه ایران راه ندهند