تغییر یک مدیرکل در استان یزد:

تغییر”یهویی” مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد/ یک مدیرغیربومی رفت، دانش آموخته شفیلد انگلیس مدیرکل شد

مدیرکل غیربومی راه و شهرسازی استان یزد بعد از چند سال فعالیت تودیع می شود و جای خود را به یک دانش آموخته از دانشگاه شفیلد انگلیس می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) تابناک یزد نوشت:بعد از تغییر دولت در استان یزد، تغییر مدیران از دغدغه های مردم و فعالان اجتماعی و مدیریتی استان یزد بود که این روند با مشی اتخاذ شده استاندار یزد با کندی صورت گرفته به طوریکه بعد از گذشت دو سال از عمر دولت یازدهم در استان تقریبا ۲۰ درصد مدیران ارشد استان تغییر کرده اند که بسیاری از این تغییرات به دلیل بازنشستگی مدیر مربوطه بوده است.
با این حال مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد یزد نیز با دریافت حکم بازنشستگی فردا تغییر می کند. غلامرضا رضایی که از جمله مدیران غیربومی استان بود بعد از سال ها حضور در این سمت که از دولت دهم تاکنون در این سمت حضور دارد فردا – یکشنبه – تودیع خواهد شد.
خبر تغییر وی هنوز توسط هیچ یک از مراجع خبری رسمی و حتی وب سایت اطلاع رسانی این اداره کل اطلاع رسانی نشده است و تقریبا یک تغییر "یهویی" لقب می گیرد.
گفته می شود دکتر محمد‌رضا نقصان محمدی، دانشیار گروه شهرسازی دانشگاه یزد با مدرک دکترا در رشته معماری (طراحی شهری) از دانشگاه شفیلد انگلستان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان خواهد شد.
وی عضو شورای برنامه‌ریزی درسی دانشگاه، رییس دانشکده هنر و معماری(  1385 تا۱۳۸۷) رییس پژوهشکده معماری بومی مدیر گروه شهرسازی در دانشگاه یزد و همچنین رییس مجتمع هنر و معماری را در کارنامه خود دارد.

۱ دیدگاه