حاشیه نگاری از چهارمین جشنواره وقف و رسانه در استان یزد:

تقدیر از یک رسانه بدون مجوز و قانون شکن /تقدیر از همه عوامل صدا و سیما/ملاک های نامعلوم از سوی اداره اوقاف و صداو سیمای مرکز یزد

چهارمین جشنواره وقف و رسانه در استان یزد با حاشیه های قابل توجهی درسالن اجتماعات صدا سیمای مرکز یزد برگزار شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)سایت تابناک نوشت:این جشنواره در حالی برگزار شده است که سردبیر یکی از سایت های بدون مجوز و قانون شکن در این مراسم بعنوان سایت برتر در حوزه وقف معرفی شد.این در حالی است که این سایت زنجیره ای و بدون مجوز با تشدید برخی بی اخلاقی ها به دروغ پراکنی و ناامیدی مردم همت گمارده است.

این سایت طی یک ماه گذشته استاندار و برخی نهادهای دولتی را با شایعه پراکنی و نقدهای دروغ مورد حمله یک سویه خود قرارداده است.

اما جالب تر از همه ،زمانی بود که سردبیر این رسانه جایزه تقدیر خود را از دست فردی دریافت نمود که هفته پیش این مدیر را متهم به رانت خواری و تندروی در مش سیاسی کرده بود.

البته در این مراسم از سرپرست های خبرگزاری فارس،ایسنا و ایکنا تجلیل می شود اما نوبت که به خبرگزاری ایرنا می رسد فقط عکاس آن مورد تقدیر قرار می گیرد!
 

در این مراسم همچنین از همه بخش های صدا و سیما که شامل معاونت اخبارو اطلاعات،معاونت صدا،معاونت سیما و معاونت تولید تقدیربعمل آمد.همچنین از یکسری تهیه کنندگان و کارگردان هایی تقدیر بعمل امد که با صدا و سیما قرارداد دارند.

به هر حال معلوم نیست که دست اندرکاران برگزاری این جشنواره بر اساس چه ملاک هایی توانسته اند این تعداد خبرنگار و افراد را بعنوان افراد برتر در حوزه وقف شناسایی و مورد تجلیل قراردهند!

۱ دیدگاه