یک مقام مسئول مطرح کرد:

نیمی از جمعیت استان یزد فعالیت ورزشی ندارند

مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: افزون بر نیمی از جمعیت این استان هیچ فعالیت بدنی و ورزشی ندارند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مسعود شریعتی در جمع مسئولان روابط عمومی هیات های ورزشی استان یزد افزود: کم تحرکی در بین آحاد مردم استان یزد باعث بوجود آمدن برخی بیماری ها و مشکلات در بین آنها می شود .
وی ادامه داد: وجود برخی بیماریها و مشکلات جسمی در بین مردم یزد نشان دهنده کم تحرکی و ورزش نکردن است که باید برای رفع این مشکل بیش از گذشته یک فعالیت جدی بعمل آید .
مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها در سطح هیات های ورزشی باید برای فرهنگ سازی ورزش و گسترش آن در بین خانواده ها و جامعه هدف خود اقدام کنند .
شریعتی گفت: همگاری کردن ورزش در کنار پرداختن به ورزش قهرمانی و حرفه ای به عنوان یک سیاست و برنامه مهم که مورد تاکید مقام معظم رهبری ، دولت و وزارت ورزش و جوانان است اجرایی شود .
این مسئول خاطر نشان کرد: انجام فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی در همگانی کردن ورزش بسیار موثر است و باید در این خصوص یک عزم جدی و اقدام دقیق مشترک بعمل آید .
شریعتی گفت: از مسائل مهم در جامعه و بین مردم موضوع سالم سازی و ایجاد نشاط و حرکت در جامعه و بخصوص جوانان است و بنابراین باید همه برای تحقق آن بکوشند .
مدیر کل ورزش و جوانان یزد تاکید کرد: انعکاس فعالیت های ورزشی ، تجلیل از قهرمامان و ملی پوشان پرافتخار بدون شک در کار فرهنگ سازی ورزش و ایجاد انگیزه و الگوسازی نقش آفرین است .
شریعتی گفت: باید از طریق رسانه های مختلف گروهی نسبت به بیان عملکرد ها و همچنین معرفی قهرمانان به مردم بیش از گذشته اقدام صورت گیرد که قطعا دارای برکات فراوان است .
وی با قدردانی از همکاری رسانه های گروهی فعالیت های روابط عمومی در سطح هیات های مختلف ورزشی بر تداوم امور برای تحقق وظایف محوله تاکید کرد .
در این جلسه مسئول باشگاه خبرنگاران جوان و واحد خبر شبکه تابان و همچنین مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و روسای تعدادی از روابط عمومی های ورزشی استان یزد به طرح نظرات خود پرداختند .
استان یزد دارای ۴۷ هیات ورزشی است .

منبع: ایرنا

۱ دیدگاه