اقدامات عمرانی شهرداری در آزادشهر یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیر ناحیه یک منطقه ۳ شهرداری یزد با اشاره به بودجه ۵ میلیارد تومانی عمرانی این شهرداری، از تلاش کارکنان شهرداری برای عمران ناحیه آزادشهر خبر داد.
 «محمدعلی سلمانی ندوشن» اولویت‌های عمرانی شهرداری ناحیه آزادشهر را زیرسازی و روکش آسفالت معابر، ایجاد معابر جدید، پیاده‌روسازی، اصلاح هندسی و توسعه فضای سبز اعلام کرد. وی افزود: یکی از فعالیت‌های عمرانی شهرداری در سال جاری اجرای بلوار گلستان غربی در امتداد بلوار گلستان شرقی است. این مسئول گفت: این بلوار حد فاصل فلکه چهارم آزادشهر تا میدان امام حسن(ع) و در امتداد بلوار گلستان شرقی اجرا شده است.
سلمانی اضافه کرد: ساخت این بلوار با توجه به ترافیک سنگین بلوار اصلی آزادشهر برای اتصال بلوار خضرآباد به بلوار شهید دهقان و بلوار شهید جوکار ضروری بود. وی افزود: با اجرای این مسیر، بار ترافیکی ناشی از ساخت و بهره‌برداری از مسکن مهر منطقه آزادشهر ترافیک بلوار اصلی آزادشهر به شدت کاهش می‌یابد. مدیر ناحیه یک منطقه ۳ شهرداری یزد گفت: برای ساخت این بلوار عملیات زیرسازی و آسفالت به طول ۱۰ هزار مترمربع با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
سلمانی همچنین از ساخت پارک خیرآباد برای توسعه فضای سبز منطقه آزادشهر خبر داد و افزود: این پارک درون محله‌ای در مساحت ۱۸۰۰ مترمربع با اعتبار ۸۰ میلیون تومان ساخته شده است. وی ادامه داد: اصلاحات هندسی نیز بخش مهمی از فعالیت‌های عمرانی ناحیه آزاد شهر است چرا که اصلاحات هندسی برای تامین بهبود عبور و مرور، افزایش ایمنی معابر و کاهش تصادفات بسیار موثر است.
این مسئول گفت: شهرداری ناحیه آزادشهر امسال به اصلاح هندسی سه راه آزادشهر، تقاطع خیابان معراج با بلوار آزادگان، میدان صنعت و بلوار شهید دهقان با اعتبار ۱۳۰‌میلیون تومان اقدام کرده است. وی افزود: از دیگر اقدامات شهرداری در ناحیه آزادشهر، زیرسازی و آسفالت معابر با اعتبار ۱/۱ میلیارد تومان و همچنین روکش آسفالت معابر با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان است.
سلمانی گفت: شهرداری ناحیه آزادشهر در سال‌جاری همچنین به اصلاح و ساماندهی پارک ولایت و ولیعصر آزادشهر با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان اقدام کرده است. مدیر ناحیه یک منطقه ۳ شهرداری یزد از دیگر اقدامات عمرانی این ناحیه را نصب سنگ جدول خیابان اسکان با ۳۰ میلیون تومان اعتبار و ساخت پارک ۱۲ امام آزادشهر به مساحت ۸‌هزار مترمربع و با ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

همشهری

۱ دیدگاه

  • مجید شیخعلیشاهی

    باسلام لطفا آسفالت فلکه پنجم تا ششم آزادشهر که درشرف ساخت میباشد اقدام شود در ضمن قطعه زمینی که در مجاورت انبار برق خیرآباد ومجتمع مسکن مهر فولاد یزد مبنی بر فضای سبز وورزشی قراردارد را تکمیل نمایید با تشکر