اختصاصی یزدی نیوز؛

برخورد شدید استاندار یزد با مدیرکل آموزش و پرورش استان/ استاندار: حواسم به همه مدیران هست

روز گذشته در یکی از جلسات که با حضور مدیران ارشد استان برگزار شد استاندار یزد برای دقایقی برخورد شدیدی با رفتار مدیرکل آموزش پو پرورش داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)   در ابتدای این بحث سیدحسینی معاون عمرانی استاندار با انتقاد از رفتار بودجه ای آموزش و پرورش استان گفت: در برخی از فعالیت ها بی نظمی شدیدی در رفتار بودجه وجود دارد و تکلیف نوع بودجه  در برخی از پروژه ها مشخص نیست.
 میرمحمدی استاندار یزد نیز در ادامه بحث با انتقاد شدید از گزارش مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: قرار بوده است شما ظرفیت ها و نیازهای بودجه ای آموزش پرورش را اعلام تا برای دریافت آن تلاش شود ولی شما برعکس آن رفتار کرده اید و گزارش مصرف بودجه را داده اید این یعنی چه؟ این چه  رفتاری است؟.
میرمحمدی با عصبانیت  خطاب به شیرزاد گفت: در نمونه ای دیگر من سه ماه پیش نامه ای برایتان فرستادم که در بحث خیرین مدرسه ساز جلسه ای ترتیب دهید تا من با حضور خیرین در شورای آموزش و پروش استان با گفتگو از کمک بیشتری برای توسعه آموزش و پروش استان برخودار شویم. بعد از آن هم چند بار مجداد نامه فرستادم. چه شد این جلسه ! این چه جور پیگیری کردن امور است؟
شیرازد در این موقع گفت: من پیگیری کرده ام و جلسه مذکور هفته پیش برگزار شد.
در این موقع استاندار با عصبانیت بیشتری گفت: یعنی چه جلسه را بدون من برگزار کرده اید؟ به چه کسی اطلاع دادید برای جلسه! این رفتار یعنی چه!
میرمحمدی خطاب به معاون عمرانی و مدیرکل حوزه استاندار پرسید شما از جلسه با خبر بودید که هردو پاسخ منفی دادند.
استاندار افزود: از نحوه پیگیری هان ناراضی هستم و این رفتار اصلا مناسب یک مدیر نیست با این مدل رفتار مدیریت می کنید؟
استاندار در انتهای این بحث تقریبا همه مدیران را خطاب قرار داد و بر مدل پیگیری آنان تاکید کرد و گفت: حواسم به رفتارهمه مدیران هست!

 

۴ دیدگاه

  • احمد

    بخدا قسمتون میدم مطلبم را بذاریذ
    باسلام از واکنش بسیار عالی استاندار محبوب و مردمی یزد جناب مهندس میر محمدی و تیتر جالب یزد نیوز کمال تشکر دارم بعضی مدیران خودرای باید بفهمند جناب استاندار واقعاً حواسشون به عملکرد کلی آنهاست هرچند که خداوند ناظر بر همه اعمال ریز و درشت آنهاست.بازم تشکر خصوصاً استاندار معزز و سایت معظم یزد نیوز
    این مطلب را صرفاً به این علت گذاشتم که آقای فاضلی هفته پیش آنقدر از شیرزاد و یکی از معاونانش تعریف کرده بود که قال تصور نیست اللبته ایشون آدم این آقایونند باید یه جوری محبت آقایونو جبران کنند با تشکر احمد.د

  • امرالله.ص

    باحال بوووووووووووووووووووووووود کیف وکردیم کمتر حق و ناحق کنید جنا شیررررزاد

  • گلابتون

    سلام.بالاخره نمردیم و دیدیم یه کسی گوشه ای از واقعیتای آموزش پرورشو گفت.شاید این روزنه ای برای انتقاد سازنده از مدیران باشد.به امید اون روز

  • حمید

    اقای شیرزاد انسان زحمتکش و کاردان است و از افتخارات اموزش و پرورش استان و فعالیتهای ایشان قابل تقدیر است.