قابل توجه ستاد انتخابات:

سخنرانی و فعالیت های انتخاباتی بدون مجوز در یزد

شواهدها نشان می دهد برخی افرادی که قصد کاندیداتوری در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی دارند فعالیت های انتخاباتی و سیاسی خود رادر استان یزد آغاز کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) این فعالیت های انتخاباتی که همراه با چاشنی سخنرانی و چاپ بنرهای تبلیغاتی است، در حالی آغاز شده است که طبق قانون انتخابات،فعالیت های مرتبط با این امر با توجه به اینکه هنوز موعد مقرر این کارزارسیاسی آغاز نشده است ممنوع و پیگرد قانونی دارد.


بنابراین گزارش،چند وقت پیش یکی از نمایندگان کنونی استان با بی سلیقگی محض نسبت به چاپ بنر از عملکرد خود در شهر مهریز و ابرکوه اقدام کرده بود.

شواهد این بنر به طوری اغراق آمیز بود که حتی بررسی های موجود نشان می داد که تا این این لحظه هنوز هم اقدام موثری که این نماینده حکایت از عملکرد مثبت خود می کرد صورت نگرفته است.

همچنین طی هفته های اخیر یکی دیگر از فعالان سیاسی اصولگرا که در دوره پیش از حوزه انتخابیه قم رای نیاورده بود ایندفعه با هدف کاندیداتوری از حوزه استان ،فعالیت های انتخاباتی خود را با حضور در مساجد و سخنرانی در بین مردم آغاز کرده است.

این روحانی که از شاگردان ارشد آیت الله مصباح یزدی به شمار می رود با حمایت همه جانبه سایت های بدون مجوز،به فعالیت های انتخاباتی خود مشغول است.

این سایت ها درقبال اینکه فعالیت های این فعال سیاسی ممنوع است عنوان نموده اند که فرد مذکور بدلیل روحانی بودن نیازمند هیچ مجوزی نیست و می تواند در مساجد و حسینیه های یزد به فعالیت های سیاسی و انتخاباتی بپردازد.

به هر حال هنوز ستاد انتخابات استان یزد در قبال برخی بی قانونی هایی که از سوی برخی گروههای سیاسی در استان صورت گرفته است واکنشی نشان نداده است.

تابناک

۵ دیدگاه

  • masood

    با سلام ایا حضور جناب سفید در سرتاسر استان و نطقهای انتخاباتی ایشان مصداق کامل بی قانونی نیست
    ایا صحبتها و نشستها و نطق های مکرر اقای عارف مصداق بی قانونی نیست
    مگر روانبخش کیست که اینقدر از او می ترسید
    چرا نمی گذارید ازادی بیان باشد
    واقعا که

  • جعفر

    چرا نمیگذارید آزادی بیان باشد؟مصباح و آزادی بیان،جل الخالق،دوره آخر الزمان شده!

  • جعفر

    چرا نمیگذارید آزادی بیان باشد؟مصباح و آزادی بیان،جل الخالق،دوره آخر الزمان شده!

  • جعفر

    چرا نمیگذارید آزادی بیان باشد؟مصباح و آزادی بیان،جل الخالق،دوره آخر الزمان شده!

  • عباس

    دولت امنیتی که جای تعجب ندارد این دولت از رییس جمهورش گرفته تا وزرای کار و کشورش همشون امنیتی هستند باید بگردیم یکی از اون هایی که امنیتی نیستند پیدا کنیم نتیجه اینه که جلوی زباون ها و قلم ها را ببندند صد رحمت به دولت خاتمی و احمدی نژاد