اعلام فراخوان نمادهای نوروزی در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)

مدیر عامل سازمان رفاهی- تفریحی شهرداری یزد از نصب نمادهای نوروزی با اعلام فراخوان عمومی و جلب مشارکت هنرمندان استان خبر داد.

 «امید فتاحی» افزود: نمادهای نوروزی همواره یکی از جلوه‌های زیباسازی شهر همزمان با تغییر فصل و بروز جلوه‌های طبیعت است. وی با تاکید بر اهمیت نصب نمادهای مفهومی در شهر، ادامه داد: شهر یزد نیازمند نمادهایی است که با فرهنگ، معماری، تاریخ و تمدن این شهر کهن تاریخی همخوان باشد.این مسئول گفت: اعلام فراخوان فرصت مناسبی برای طراحی نمادهای نوروزی زیبا با همکاری هنرمندان استان است البته عموم مردم هم می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند. وی از دیگر برنامه‌های سازمان تا پایان سال جاری را برنامه‌ریزی و هماهنگی با دیگر سازمان‌های شهرداری برای رفع آلودگی‌های بصری و زیباسازی هر چه بیشتر شهر دانست. فتاحی تابلوهای شناسایی مغازه‌ها را یکی از موارد مورد اصلاح بیان کرد و افزود: کسبه یزدی باید برای نصب تابلوهای شناسایی از یک فرم استاندارد که از سوی سازمان طراحی می‌شود، استفاده کنند. وی همچنین بر اهمیت ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس شهری تاکید کرد و افزود: هر چند پاکیزه نگه‌داشتن این ایستگاه‌ها وظیفه عمومی است اما سازمان رفاهی- تفریحی شهرداری یزد شست‌وشوی ایستگاه‌ها را در دستور کار قرار داده است. مدیر عامل سازمان رفاهی – تفریحی شهرداری یزد تاکید کرد: نصب غیرمجاز تبلیغات در ایستگاه‌های اتوبوس و ایجاد آلودگی‌های بصری باعث شد که این ایستگاه‌ها از سوی سازمان شست‌وشو شوند. وی ادامه داد: سازمان در حال ساخت ایستگاه‌های جدیدی با روشنایی کامل و مبلمان راحت است که به تدریج در شهر نصب می‌شوند.

همشهری

۱ دیدگاه

  • مریم صابری

    باسلام وخسته نباشید در مورد فراخوان نوروز می خواهم ببینم که کجا باید طرحهایمان را بفرستیم وهیج شمارا ای کذاشته نشده تا سوالهایمان رابپرسیم