افتخاری دیگر برای استان یزد:

استان یزد برای ۲۲ سال متوالی صدرنشین کنکور سراسری شد

استاندار یزد با اشاره به ظرفیت‌های علمی استان یزد گفت: استان یزد برای 22 سال متوالی صدرنشین کنکور سراسری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) سیدمحمدمیرمحمدی در نشست مشترک استاندار با مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به جایگاه علمی استان در سطح کشور، اظهار داشت: در کنکور سراسری امسال در گروه آموزشی دانش‌آموزان استان یزد توانستند رتبه‌های خوب و بالایی را کسب کند.

وی ادامه داد: این که امسال استان یزد توانسته برای بیست و دومین سال متوالی صدرنشین کنکور سراسری کشور باشد، موضوع بسیار با اهمیتی است که نشان از انگیزه و تلاش داشن‌آموزان، معلمان، مدارس و اولیای آنها دارد.

استاندار یزد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دانش‌آموزان استان یزد را ذهن و فکر خلاق آنها دانست و خاطرنشان کرد: دستیابی به این موفقیت که در ۲۲ سال گذشته تکرار شده، برگرفته از پایه‌های اعتقادی و فرهنگی مردم دارالعباده و دارالعلم استان یزد است.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: امسال دانش‌آموزان استان یزد توانستند افتخار دیگری برای این استان رقم بزنند و بار دیگر استان یزد را در صدر کنکور سراسری قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه نقش معلمان در این موفقیت بسیار حائز اهمیت است، گفت: اینکه در این ۲۲ سال چنین موفقیت بزرگی کسب شده به دلیل تلاش معلمانی است که کار خود را به خوبی انجام داده و به وظیفه و رسالت خود عمل کرده‌اند.تابناک

۱ دیدگاه

  • ايساتيس

    حالا ديگه بعد بيست سال افتخار كردن وقتشه بخودمون بيايم و ازش استفاده كنيم. دانشگاه يزد از نظر علمي يكي از مسخره ترين هاي كشوره. پس بجاي افتخار برداريد دانشگاه هارو بكشيد بالا. چارتا دانگاه جديد بزنيد رشته اضاف كنيد. اونوقت افتخار كنيد.