اختصاصی یزدی نیوز:

تشکیل شورای مشورتی اصلاح طلبان در ابرکوه برگزار شد

با حضور هیئت رئیسه شورای مشورتی اصلاح طلبان استان یزد و حدود هشتاد نفر از فعالین سیاسی شهرستان ابرکوه شورای مشورتی شهرستان ابرکوه تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) در ابتدای این مراسم هدایتی فعال سیاسی ابرکوه ضمن عرض خیر مقدم و تبیین اندیشه اصلاح طلبی حضور این تعداد از نخبگان از اقشار مختلف در این جلسه را نشان از منفعل نبود نخبگان و فعالین اجتماعی نسبت به اینده کشور  دانست.
در ادامه  سفید فعال اصلاح طلب استان یزد ضمن نقل  این خاطره که روزی خدمت رییس دولت اصلاحات در زمان مسولیتشان در کتابخانه ملی رسیدیم و بحث انجام برخی فعالیتهای فرهنگی در استان پیش امد که ایشان موکدا دو نقطه از استان را به علت داشتن مردمانی هنرمند و با فرهنگ مورد سفارش قرار دادند یکی ابرکوه و دیگری ندوشن بود ،  مردمان ابرکوه را انسانهای فرهنگی هنرمند و هنردوست دانست . که با فعالیتهایشان گاها استان را نیز تحت تاثیر قرار می دهند.
در ادامه ریس شورای مشورتی استان ضمن تشریح ضرورت و چرایی ایجاد این شورا چگونگی تاسیس و وظایف این شورا را توضیح داد در ادامه با انتخاب بیست یک نفر از جمع حاضر مقدمات و گام ابتدای تشکیل شورای مشورتی شهرستان ابرکوه برداشته شد .

۱ دیدگاه

  • ندوشنی

    تقریبا ۱۷ یا ۱۸ سال پیش بود که آقای سفید همین خاطره را در ندوشن بیان کردند. منتهی از آن به بعد ندوشن روز به روز پست رفت کرده و همیشه پیش خودمان می گفتیم اگر آن عزیز سفارش نمی کردند چه بلایی بر سر ما می آمد.