جولان پرقدرت اصولگرایان در یزد ادامه دارد:

سخنرانی سعید جلیلی در دانشگاه یزد

سعید جلیلی چهارشنبه هفته آینده در سالن دکتر جلیل شاهی دانشگاه یزد به سخنرانی می پردازد، این در حالی است که هیات نظارت دانشگاه برنامه ی تشکل نزدیک به اصلاح طلبان را لغو کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  سایت یزد نگاه خبر داده است:در حالی که اوایل هفته گذشته، هیات نظارت دانشگاه یزد تحت تاثیر فشار گروه های تندرو مجوز خود به انجمن اسلامی پیرو خط امام دانشگاه یزد را لغو و از برگزاری آیین افتتاحیه این انجمن با حضور آذر منصوری جلوگیری کرد چهارشنبه پیش رو سعید جلیلی، از چهره های شاخص جبهه پایداری در دانشگاه یزد به سخنرانی می پردازد.

شنیده ها حاکی از آن است که جلیلی بعد از شکست در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ اکنون برای شروع فعالیت های انتخاباتی اش برای ورود به مجلس دهم به یزد می آید. مطمئنا دانشگاه باید نمونه کوچکی از فضای آزاداندیشی باشد و شخصیت های مختلف سیاسی در آن حضور پیدا کنند. اما مسئولان دانشگاه یزد نباید اجازه دهند امکانات دانشگاه در اختیار طیفی کوچک قرار گیرد و حامیان دولت تدبیر و امید از برگزاری مراسم محروم باشند. پس از سخنرانی حسن عباسی در دانشگاه یزد این دومین بار در این ماه است که تریبون دانشگاه در اختیار یک جناح خاص قرار می گیرد.

۲ دیدگاه

  • رضا

    الان دانشگاه کلا در اختیار دولت تدبیروامید هست
    آقای زیبا کلام اومدن تو دانشگاه و اسراییل رو به رسمیت شناختن با اجازتون

  • ضد فتنه

    اره عزیز من دانشگاه جای ازاد اندیشی است نه جای ازادی فتنه، حضرت اقا فرمودند که دانشگاه نباید جولانگاه اصحاب فتنه باشد ، اگه راست میگید سوابق اذر منصوری رو بذارید روی سایتتون ببینیم اصحاب فتنه هستند یا نه? ایشون تو فتنه سه سال زندان بودن، سایت شما هم جای حق گویی فقط طرفدار یه طیف خاص به نام فتنه گران خاسر فی الدنیا و الاخره هست، اگه مردید منتشرش کنید