سوالی که بی پاسخ ماند:

بی خیالی مدیران سیاسی استانداری یزد در قبال قانون شکنان

در حالیکه جریان قانون شکن استان یزد سال گذشته با بهم ریختن برخی نشست های مجوز دار سیاسی و کنسرت های موسیقی موجی از قانون شکنی های خود را آغاز کرد،شواهد امر نشان می دهد که این نوع هنجار شکنی همچنان از سوی این گروه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  به نقل از تابناک یزد،این حاشیه های تاجایی ادامه داشت که معاونت سیاسی و امنیتی استانداری یزد اعلام کرد که با تشکیل کمیته حقیقت یاب،در عرض یک هفته با صدور بیانیه ای اعلام می کند که سرچشمه این قانون شکنی ها چیست؟!اما نه تنها از بیانیه مذکور خبری نشد،بلکه گروه هنجارشکن و قانون شکن بیش از گذشته به فعالیت های خود ادامه داد.

بنابراین گزارش،چند روز پیش این جریان قانون شکن دوباره سعی کرد با توهین،هتک حرمت و تهمت به استاندار یزد ، مجموعه دولت و حتی فرزندان امام جمعه مرحوم یزد،موجی از فعالیت های تخریبی خود را دوباره آغاز نماید.

این مسائل در حالی بیان می شودکه مجموعه سیاسی دولت هم عزمی دربرخورد با قانون شکنان ندارد.به طوریکه برخی منابع آگاه اعلام کردند که جمعی از فعالان سیاسی اعتدالگرا و اصلاح طلب یزدچند روز پیش هم با حضور در دفتر استاندار یزد مراتب اعتراض خودرا اعلام کردند.

آنها با اعلام تعجب از اینکه مجموعه دولت در استان یزد برنامه ای برای قانون شکنان ندارد مراتب اعتراض خود را اعلام نمودند.

تجربه سال‌های اخیر نشان داده از کنار این نوع رفتارها نباید به آسانی عبور کرد، زیرا همین حرکت‌های ایذایی و به ظاهر ساده با اهمال برخی مدیران غائله‌های تلخ و خسارت باری را به بار خواهد آورد.

۱ دیدگاه