پیام فرماندار یزد به مناسبت یوم ا… ۱۳ آبان

فرماندار در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 13 آبان از همه مردم دعوت کرد تا با حضور باشکوه خود در راهپیمایی این روز بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، " محمود شاکری شمسی " در این پیام آورده است:

در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، سیزده آبان یادآور ۳ اتفاق مهم تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به شهادت رساندن دانش آموزان مظلوم در ۱۳ آبان ۱۳۵۷و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) می باشد، سه رویدادی که هر یک به سهم خود نقش موثری را در پیشبرد انقلاب اسلامی داشته است.

همه رویدادهای این روز تاریخی بزرگ پیام ها و درس هایی را برای نسل حاضر و نسل های آینده دارد، که تقویت روحیه خود باوری، اعتماد به نفس و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان از مهمترین درس های این وقایع می باشد.

اینجانب در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز ۱۳ آبان از عموم مردم شریف دارالعباده و دارالعلم یزد دعوت می نمایم تا با حضور گسترده خود در تظاهرات ضد استکباری یوم ا… ۱۳ آبان انزجار خود را از اقدامات استکبار جهانی و هم پیمانانش بر علیه ملت ایران اسلامی، اعلام دارند.

لازم بذکر است راهپیمایی یوم ا… ۱۳ آبان از ساعت ۸:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۳ آبان، در ۲ مسیر برگزار می شود، که  مسیر اول حد فاصل میدان شهید بهشتی، خیابان امام به طرف چهارراه شهدا  و مسیردوم، از چهارراه شهید سیدمصطفی خمینی به طرف چهارراه شهدا و سپس تجمع آحاد مردم در میدان امیرچخماق خواهد بود.

۱ دیدگاه

  • محمد علی رضائی

    آقای فرماندار دو باره این حرفها زدی عزل میشوی چکار این امریکا ملعون داری خدا خودش وطرفدارنش را لعنت کند