گمانه زنی ها ادامه دارد:

تمایل اصلاح طلبان یزدی برای کاندیداتوری وزیر نیرو دولت اصلاحات

در حالیکه حبیب الله بیطرف وزیر نیرو دولت اصلاحات بی میلی خود برای کاندیداتوری این دوره از انتخابات مجلس اعلام کرده است، برخی شواهد نشان می دهد که اصلاح طلبان یزدی قصد دارند وی را برای کاندیداتوری در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر معرفی نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) بیطرف چند وقت پیش درگفتگو با تابناک یزد اعلام کرد: تمایلی برای کاندیداتوری این دوره مجلس شورای اسلامی ندارد.

وی حتی گفته بود؛ گزینه های مناسبی در یزد حضور دارند که گروههای و احزاب سیاسی می توانند بر روی انها فکر و سرمایه گذاری کنند.

این گفته های وزیر نیرو دولت اصلاحات در حالی منتشر می شود که برخی احزاب اصلاح طلب یزدی در روزهای اخیرهمچنان تلاش می کنند تا اورا برای کاندیداتوری از این حوزه انتخابیه ترغیب نمایند.

در همین حال علی اکبر اولیاء نماینده یزد و اشکذر در دور هشتم مجلس شورای اسلامی اعلام ضمنی نموده است که در صورت موافقت جمع در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندید خواهد شد.

البته اولیاء از حمایت جدی محمد رضا عارف نیز برخوردار است.اولیاء در زمان انتخابت ریاست جمهوری یکی از اعضای ارشد ستاد انتخاباتی محمد رضا عارف بود.

بنابراین، به نظرمی رسد در صورت کاندید شدن می تواند درلیست انتخاباتی عارف جای مهم وشاخصی داشته باشد.

اما در این طرف،یعنی جبهه اصولگرایان،محمد صالح جوکار نماینده کنونی یزد و اشکذر آمادگی خود را برای شرکت دوباره در مجلس شورای اسلامی کرده است.

وی به تابناک یزد گفت:اگر عمری باقی بماند در این دوره نیز کاندیدای مجلس شورای اسلامی می شوم.

۱ دیدگاه

  • محمد

    آقای اولیا با توجه به عملکرد ضعیف گذشته شانس چندانی برای انتخاب شدن ندارد. لظفا مانند اغلب کشورها نظرسنجی انجام دهید تا به گزینه نهایی برسید.