حضور عدل هاشمی پور در انتخابات

no-thumbs

مهدی یاورمنش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) کمتر از ۴ ماه تا انتخابات مجلس باقی مانده و حاج عدل هاشمی پور یکی از کاندیداهایی هستند که در حوزه چهار گانه کهگیلویه با حمایت طیف وسیعی از مردم مواجه شده و حامیان ایشان به طور محسوس رو به افزایش میباشد. این در حالیست که محدود به شهر دهدشت نبوده و در کل حوزه چهار گانه کهگیلویه فرا گیر شده است.

حاج عدل در مدت ۳۵ سال خدمتشان خود را یکی از فرزندان استان محروم کهگیلویه و بویر احمد  دانسته و میداند. اگر چه شرایط کاری ایشان جوری بوده که به ناچار باید در تهران خدمت میکرده ولی علاوه براینکه تبدیل به پایگاه اشتغال برای جوانان بوده ، توانسته در همه حال در کنار مردم و با مردم باشد جوریکه همه ما هر هفته  ایشان را در شهرستان های مختلف  استان ملاقات و یا پای نطق های سخنرانیشان بنشینیم. این خود گویای این است که نخواسته و نمی خواهد از مردم فاصله بگیرد و همچنان در شهرستان محل تولدشان سکونت داشته و با ما سخن میگویند.

ایشان  مهمترین معضل حوزه کهگیلویه که همان بیکاری است را در طول مدت خدمتشان سر لوحه قرار داده و کماکان این توانایی را دارند که نیروهای جوان ،متخصص،مجتهد و دانشگاهی جویای کار را به کار گرفته تا با برداشتن این سد بزرگ فکر این جوانان را به ادامه تحصیل یا ازدواج باز کرده تا دیگر دغدغه فقر نداشته باشند.

مردم حوزه چهارگانه کهگیلویه مردمی ساده زیست، بی آلایش،  اکثراً فاقد هرگونه منبع شغلی و درآمد می باشند. نگاه به مراجعین کمیته امداد امام خمینی(ره) گویای این مطلب می باشد. لذا این افزونی حمایت از حاج عدل به صورت خود جوش بوده و به اصرار همین مردم بوده  که ایشان پا در این عرصه  گذاشته است . چون میدانند که حضور ایشان خیلی از شرایط فعلی را تغییر داده  به طوری که دیگر فرزندانشان مجبور نباشند برای کار  به استان های همجوار مهاجرت کنند. حتی میدانند که ایشان این توانایی را دارد که سرمایه گذاران دیگر استانها را به شهرستاهای چهارگانه آورده تا با احداث کارخانه جات بزرگ تولیدی و صنعتی علاوه برآقایان، خانم ها هم نیز به کار گرفته شوند.

ولی متأ سفانه جای اینکه  افرادی همچون ایشان حمایت شوند با کم لطفی بعضی از عزیزان که واقعاً به نقل از دیگران صحبت می کنند مورد اشد تهمت ها واقع می شوند و همان دیگران کسانی هستند خود بین که فقط با سایه ی خود مردم را به سخره می گیرند و بعد از انتخابات به یقین سایه خود را هم نمی شناسند.

البته در رقابت های انتخاباتی معمولاً برای همه کاندیدا ها نقطه مشخصی است که حامیان دیگر رقباء راجع به تخریب بقیه موضع گرفته تا شاید مردم را به سوی کاندیدای خویش سوق دهند و آقای هاشمی پور از این حیث مستثنی نیستند.مردم دراین مسئله کاملاً هوشیارند (میزان رأی ملت است)

۲ دیدگاه

  • محمد دستگیر

    درود بر سردار سازندگی مهندس عدل هاشمی پور
    خدمات ارزنده سردار سازندگی در این چند سال اخیر از آن جایی که قریب ۷۰۰۰نفر از سراسر کشور را در کارگاه های تابعه را مشغول به کار کرد واقعا جای تشکر را دارد بنظر شما نمایندگان دوره ای قبل در چند سال نمایندگی شان کدوم کارگاه و یا منبع اشتغال را در استان ایجاد کردند ؟به امید سربلندی و سرافرازی مهندس عدل هاشمی پور در عرصه انتخابات سال جاری و سلامتی امام عصر (عج) صلوات بر محمد و ال محمد

  • ک

    اگر نمایندگی مجلس را ۵۰ سال قباله کنند و به من بدهند در یک ساعت پوشیدن لباس مقدس پاسداری عوض نخواهم کرد.