ضرورت ایجاد فضای سبز در شهر یزد

no-thumbs

استاندار یزد گفت: شهر یزد به لحاظ فضاهای سبز با محرومیت‌های فراوانی همراه است و ضرورت دارد در ایجاد و گسترش فضای سبز گسترده تلاش شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزجلسه کمربند سبز با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، شهردار یزد، مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های عضو این جلسه در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.

«سید محمد میرمحمدی» در این جلسه با اشاره به اینکه باید برای آرامش و شادابی بیشتر مردم، چهره شهر یزد را جذاب‌تر کرد، اظهار داشت: ایجاد فضای سبز متنوع در شهر یزد ضروری است و با انجام این مهم احساس شادابی و نشاط در سطح جامعه و مردم افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: در کنار گسترش فضای سبز می‌توان در معماری شهری و ساختمان‌های شهر تنوع ایجاد کرد و با حفظ اصول معماری ایرانی، اسلامی با استفاده از رنگ‌های شاداب و نماهای جذاب، چهره شهر را زیباتر کرد.

گفتنی است در این جلسه شهردار یزد و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گزارشی از روند فعالیت‌ها دستگاه تحت امر خود برای ایجاد کمربند سبز در سطح شهر ارائه و سایر اعضاء دیدگاه‌های خود در این رابطه را مطرح کردند.

 

 

۱ دیدگاه