پانزدهم و شانزدهم مهر:

همایش سراسری جوانان حزب اعتماد ملی در یزد

رییس شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی گفت: سومین نشست سراسری شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی پانزدهم و شانزدهم مهر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزحجت نظری با اشاره به اینکه عنوان این همایش «اعتماد ملی؛ سرمایه اجتماعی» است اظهار کرد: این همایش دو بخش دارد و در دو روز در یزد برگزار می‌شود.

 

وی همچنین با بیان اینکه روز اول برنامه، حالت عمومی دارد و از همه جوانان سراسر کشور برای حضور در این همایش دعوت می‌شود و میهمانان غیرحزبی هم شرکت خواهند کرد، افزود: انتظار می‌رود شاهد پیام یا حضور چهره‌های ملی استان یزد در این همایش باشیم.

 

نظری اظهار کرد: بخش دوم برنامه نیز نشست کارگروه‌های تخصصی شاخه جوانان حزب است که امیدواریم بعد از این همایش دو روزه بتوانیم نقش و جایگاه حزب اعتماد ملی و به طور مشخص شاخه جوانان و دانشجویان این حزب را در سپهر سیاسی کشور تبیین کنیم و برای اجرایی کردن برنامه ها تصمیم‌گیری کنیم.

 

این فعال سیاسی در پایان افزود: از آنجایی که امسال سال انتخابات است، تردیدی نیست که این همایش و هر چه بهتر و قوی‌تر برگزار شدن آن می‌تواند به قوت و انسجام جریان اصلاحات برای نقش‌آفرینی در عرصه انتخابات کمک کند. در همین راستا انتظار داریم کمک همه مسئولان و چهره‌های سیاسی را برای برگزاری همایش شاهد باشیم.

منبع: ایسنا

۱ دیدگاه

  • حکیمیان

    سلام – همایش اعتمادملی کجا برگزار میشود وساعت چند – مکان برگزاری اطلاع دهید از طریق این سایت – متشکرم