یزد با آرمان اردکان در لیگ برتر والیبال شرکت می‌کند

no-thumbs

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از حضور تیم پیشگامان شفق اردکان در لیگ برتر والیبال کشور با نام جدید آرمان اردکان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز "ابوالفضل کارگر" در این رابطه تصریح کرد: با توجه به قطعی شدن تیم‌داری استان در لیگ برتر والیبال کشور و واریز وجه ثبت‌نامی به فدراسیون والیبال، با چندین شرکت جهت اسپانسری این تیم مذاکره شد و با نگاه ویژه نماینده اردکان و فرماندار شهرستان، مقرر شد تا این تیم با نام "آرمان" در این مسابقات حضور پیدا کند.

وی افزود: البته هنوز در حال رایزنی برای جذب حامی مالی هستیم ولی برای این که زمان را از دست نداده باشیم، تمرینات تیم زیر نظر "نادر قاضی" و کادر فنی قبل آغاز شده و در صورت جذب اسپانسر جدید در خصوص نام تیم براساس نظرات اسپانسر تصمیم‌گیری خواهد شد.

معاون توسعه ورزش استان حخاطرنشان کرد: با نظر کادر فنی، بازیکنان مد نظر نیز جذب خواهند شد تا تیم با قدرت در لیگ برتر حضور پیدا کند.

در همین راستا "مسعود شریعتی" مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در تمرینات این تیم که در سالن آیت الله خاتمی اردکان در حال برگزاری است، حاضر شد و با کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار کرد.

یادآور می‌شود؛ ‌تیم والیبال پیشگامان شفق اردکان سال گذشته با کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، جواز حضور در لیگ برتر کشور را بدست آورده بود که در سال جاری با نام آرمان اردکان در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد.
منبع: ایسنا

۱ دیدگاه