اختصاصی یزدی نیوز:

رئیس پارک علم وفناوری استان یزد در یک قدمی برکناری

شنیده شده است حکم انتصاب رئیس جدید برای پارک علم وفناوری استان یزد توسط مسئولان وزارت علوم آماده امضا وزیر گردیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز بر این اساس به دلایل مختلف مسئولان وزارت علوم و استان تصمیم گرفته اند رئیس جدیدی برای پارک علم و فناوری استان یزد انتخاب کنند. هفته گذشته رئیس جدید که از دانش آموختگان مقطع دکترا در یکی از کشورهای اروپایی بود، انتخاب و حکم وی برای امضا به دفتر وزیر ارسال می شود.
قبل از امضای وزیر بنا به مذاکره ای که با تنی چند از مسئولان در نهادهای ملی و استانی صورت میگیرد، درخواست وقت بیشتر برای معرفی گزینه جایگزین بهتر می کنند که  پذیرفته می شود. قرار بود روز چهارشنبه هفته گذشته حکم  رئیس جدید پارک علم و فناوری صادر و فردای همان روز نیز مراسم تودیع و معارفه برگزار شود.
گفتنی است از بدو انتصاب رئیس فعلی پارک علم وفناوری انتقادات گسترده ای به این مسئله صورت گرفته بود که به نظر می رسد مسئولان استان با این تغییر سعی در  پاسخ به این انتقادات را دارند.
 

۳ دیدگاه

  • مجتبی

    به سلامتی.

  • ناشناس

    از سایت حامی اصلاح طلبان بعید است به خود زنی و ایجاد شکاف دامن بزنه و شایعه ای که با تلاش جند نفر صرفا جهت کسب امتیاز و باج خواهی رواج و سم پاشی میشه رو ترویج کنه…پارک یک بنگاه توزیع قدرت و باج خواهی سیاسی نیست بلکه یک محل تولید علم و فناوری ست و شرکت های آن محکم پشت هم هستند و نمیگذارن اقلیت بر طبل خود بکوبند

  • اشک

    مسوولین چه گلی به سر پارک زدن که حالا حق دخالت به خودشون میدن.
    ما شرکت های پارک خوب بلدیم مشکلاتمون رو داخلی حل کنیم.
    دخالت اون دلواپسان بیرونی هم نیاز نداریم